Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست شرکت گاز استان گلستان از تکمیل گازرسانی به روستاهای شرق استان گلستان در سال 1400 پایان می‌یابد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی طالبی در نشستی با رضا آریان‌پور، نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس درباره شرایط گازرسانی به روستاهای فاقد گاز چهار شهرستان شرق استان، گفت: هم‌اکنون امکان گازرسانی به برخی روستاها به‌دلیل قرار گرفتن در حریم خط انتقال و طرح کوچ پوشش جمعیتی زیر 20 خانوار، نداشتن طرح هادی یا هزینه‌های بالای سرانه انشعاب میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وظیفه شرکت گاز استان گلستان توسعه گازرسانی در استان است؛ روستاهای بدون گاز هم در صورتی که مجوزها و شرایط لازم با مساعدت و همراهی مسئولان فراهم شود، گازرسانی خواهند شد.
نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس نیز با قدردانی از روند گازرسانی در استان، اظهار کرد: مسائل و مشکلات موجود در زمینه گازرسانی در نخستین فرصت به روستاهایی که شرایط لازم را ندارند پیگیری می‌شوند تا همه مردم بتوانند از این انرژی پاک بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه