Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،۵۰ نفر از کارکنان خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اروندکنار آبادان نسبت به پرداخت نشدن حق بیمه و بیش از پنج ماه حقوق و مزایای خود معترض هستند.

آنان اظهار داشتند: بیش از پنج ماه است حقوق کارگران این شهرداری پرداخت نشده است و خانوادهای آنان در این شرایط سخت اقتصادی با مشکل مواجه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران افزودند: کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اروندکنار در شرایط سخت آب و هوایی منطقه و درگرما و شرجی از صبح تا دیر وقت مشغول نظافت و کار هستند ولی حقوق ناچیز آنان به موقع پرداخت نمی‌شود.

حکیم یریان سرپرست شهرداری اروندکنار گفت: شهرداری اروندکنار هیچ منبع درآمدی ندارد و در پرداخت حقوق با مشکلات بسیار زیادی مواجه است.

او به پرداخت یک پایه حقوق کارکنان شهرداری اروندکنار در امسال اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکلات مالی تنها حقوق اردیبهشت ماه این کارگران به طور کامل پرداخت شد و برای حقوق ماه‌های دیگر تنها مساعده به آنان پرداخت شده است.

 سرپرست شهرداری اروندکنار اظهار داشت: قرار است در چند روز آینده حق آلایندگی پالایشگاه آبادان به حساب شهرداری اروندکنار واریز شود که در این صورت بخشی از حقوق معوقه کارگران پرداخت خواهد شد.

یریان افزود: هم‌اکنون ۱۳۵ کارگر در شهرداری اروندکنار مشغول کار هستند که با توجه به محدود بودن منابع مالی و درآمد کم شهرداری پرداخت حقوق آنها با مشکل مواجه شده است.

کارگران شهرداری اروندکنار در چند ماه گذشته بارها برای پیگیری مطالبات خود تجمع کردند.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگران شهرداری شهرداری اروندکنار شهرداری اروندکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد  و بنا براعلام روابط عمومی شهرداری یزد، بسیاری از پاکبانان حین جمع آوری زباله به دلیل وجود اشیاء نوک تیز و برنده در زباله‌ها مثل شیشه خرده یا سرنگ با جراحت روبه‌رو می‌شوند .
بر اساس گزارش برج مراقبت شهرداری یزد در شب گذشته متأسفانه به دلیل عدم تفکیک شیشه شکسته از زباله‌ها و بی توجهی بعضی از شهروندان، منجر به آسیب جدی و زخمی شدن شدید یکی از پاکبانان زحمتکش و خدوم از ناحیه ساق پا شده است.
متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهد موارد متعددی از بریدگی دست و پای پاکبان‌ها با خورده شیشه به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و تفکیک در مبدأ توسط همشهریان گرامی، هستیم.
بدینوسیله از شهروندان عزیز یزدی درخواست می‌شود با جدی گرفتن مبحث تفکیک زباله در مبدأ، ضمن حفاظت از پرسنل زحمتکش پاکبان، در نگهداری و حفاظت محیط زیست هم نقش موثری ایفا کنند.
شهروندان برای ریختن زباله‌های نوک تیز و برنده به درون کیسه زباله، ابتدا آنها را در جعبه‌های کاغذی یا پلاستیکی گذاشته و سپس درون کیسه زباله قرار دهند.
همچنین یکی دیگر از راهکارها، قراردادن خورده شیشه در چند لایه روزنامه و یا مقواست، این کار سبب می‌شود تا پاکبانان دچار صدمه و جراحت نشوند.

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس