Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@21:44:23 GMT

زن جیب‌بر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۴۱۳۰

زن جیب‌بر که اقدام به 50 فقره سرقت از مراکز خرید و اماکن شلوغ در استان‌های البرز، تهران و مرکزی کرده بود، در «محمدشهر» کرج دستگیر شد.

به گزارش ایران، پس از شکایت‌های فوق تخصصی به پلیس، کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی محل‌هایی که سرقت در آن‌ها رخ داده بود، مطلع شدند که دو نفر خانم با نزدیک شدن به سوژه خود، در مراکز خرید و تجمع‌ها، اقدام به سرقت محتویات کیف دستی کرده و به سرعت فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات سارقان در اختیار تمامی کلانتری‌های سطح شهر کرج و شهرهای اطراف قرار گرفت تا اینکه یکی از متهمان در حین سرقت در یکی از مراکز خرید در منطقه «محمدشهر» از سوی مأموران کلانتری 25 دستگیر و از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر 50 فقره سرقت پول، گوشی تلفن همراه و کارت بانکی با همدستی یک نفر دیگر در شهرهای استان البرز، استان تهران و مرکزی اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس البرز درخصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها گفت: متهمان با مراجعه به مناطق پرجمعیت و شلوغ از قبیل مراکز خرید، طلافروشی‌ها و... پس از انتخاب سوژه مورد نظر با شیوه تنه زدن و نزدیک شدن به افراد با کمک همدست‌شان محتویات کیف را سرقت کرده و اقدام به فرار می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: تاکنون 25 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی همدست متهم و سایر مالباختگان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار زن جیب بر دستگیر علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار مراکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: اوایل دی سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در تحقیقات میدانی انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را داشته که با ایجاد درگیری لفظی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند ۳۷ ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش مطرح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی، هویت و مخفیگاه قاتل در یکی از محلات کرج شناسایی و تیمی از مأموران به محل اعزام و در نهایت قاتل پنج ماه پس از وقوع جنایت در عملیاتی ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده است، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 6099738

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز