Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:03:11 GMT

لیگ ملت ها؛ پیروزی انگلیس و کراوسی و توقف هلند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۵۰۴۹

در دیدارهای امشب لیگ اروپا انگلیس و کرواسی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و هلند نیز متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین بازی امشب رقابت‌های لیگ ملت های اروپا دو تیم انگلیس و بلژیک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 2-1 سه شیرها همراه بود.
 

این تیم مهمان یعنی بلژیک بود که کار را بهتر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در دقیقه 16 روی حرکت روملو لوکاکو و با خطای اریک دایر به یک ضربه پنالتی دست یافتند. خود لوکاکو پشت توپ ایستاد و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

بعد از دریافت گل، انگلیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و بالاخره در دقیقه 39 گل تساوی بخش را به ثمر رساند. روی یک کرنر و کش و قوس در محوطه جریمه بلژیک پنالتی به سود انگلیس اعلام شد. مارکوس راشفورد پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد. در ادامه نیمه اول نیز کار متعادل دنبال شد تا دو تیم با همان تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

این انگلیس بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و همین موضوع باعث شد که آنها در دقیقه 63 به گل دوم دست پیدا کنند. شوت میسون مونت بعد از برخورد به بازیکن بلژیک تغییر جهت داد و وارد دروازه حریف شد تا سه شیرها پیش بیفتند.

 

حملات بلژیک در ادامه بی اثر بود تا بازی با پیروزی 2-1 انگلیس خاتمه یابد و شاگردان گرت ساوتگیت به یک برد بسیار ارزشمند دست یافتند.

 

 

 

 

 

یکی از بازی های جالب توجه امشب به تقابل بین دو تیم بوسنی و هلند اختصاص داشت. مسابقه ای که در پایان با نتیجه 0-0 پایان یافت.

 

اگر چه در نیمه اول مسابقه هلند به طور کلی مالکیت توپ را در اختیار داشت اما هر دو تیم موقعیت های یکسانی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

 

با این حال هیچ کدام از موقعیت‌های دو تیم روی دروازه یکدیگر به سرانجام نرسید تا مسابقه در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

در نیمه دوم نیز شرایط مشابه نیمه اول پیش رفت و هلند با وجود ترتیب دادن حملاتی روی دروازه بوسنی، در امر گلزنی ناکام بود تا مسابقه نهایتاً با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

 

 

 

 


 

در یکی دیگر از بازی های مهم امروز دو تیم کرواسی و سوئد در شهر زاگرب به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

این کرواسی بود که کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 32 به گل برتری دست یافت. نیکولا ولاسیچ روی یک همکاری تیمی و با یک ضربه دقیق گل اول کروات ها را به ثمر رساند و در پایان نیمه اول نیز با زیبا همان تک گل به سود کرواسی خاتمه یافت.

 

نیمه دوم با برتری نسبی سوئد آغاز شد تا آنها در دقیقه 66 به گل تساوی بخش دست پیدا کنند. بازیکنان سوئد روی یک همکاری استثنایی و توسط مارکوس برگ موفق به گلزنی شدند.

 

در ادامه بازی حلقه محاصره کرواسی روی دروازه سوئد تنگ‌تر شد و آنها در دقیقه 84 توسط آندره‌آ کراماریچ به گل دوم دست یافتند. این بازیکن روی پاس بسیار خوب به ایوان پریشیچ و در مقابل یک دروازه تقریباً خالی موفق به گلزنی شد. همچنین حملات سوئد در ادامه بی‌ثمر بود تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود کرواسی پایان یابد.

 

 

 

 

کرواسی تیم ملی کرواسی تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی تیم ملی کرواسی تیم ملی هلند آنها در دقیقه نیمه اول دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ترمز پیکان را کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان میزبان پیکان تهران بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان دقیقی به پایان رسید تا نخستین باخت خودروسازان در سال جدید رقم بخورد.

در این دیدار که در سکوت سرد سکوها و با قضاوت رضا عادل از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه آغازشد؛ کاپیتان پوریا سرآبادانی در دقیقه ۹ روی ارسال علی آزادمنش از روی نقطه کرنر با یک ضربه سر تور دروازه محمد ناصری را به لرزه درآورد تا یشمی پوشان با یک گل پیش بیفتند.

بازی متعادل دوتیم که نبود تماشاگر هم برآن سایه انداخته بود در نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید تا دو تیم به فکر نیمه دوم باشند.

در نیمه دوم هم بیشتر بازی در میانه های میدان جریان داشت و بازی دو تیم سرد و کسل کننده بود تا اینکه در دقیقه ۸۹ و در شرایطی که شمس آذری ها بازی را تمام شده می دانستند حامد پاکدل که در نیمه دوم به بازی آمده بود به زیبایی هرچه تمام تر علیرضا جعفرپور سنگربان جوان شمس آذر را مغلوب کرد تا پیکانی ها به گرفتن امتیاز در این دیدار امیدوار شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و بازی در دقایق پایانی هیجانی دنبال شد و حسین گودرزی در وقت های تلف شده تیر خلاص را به پیکره پیکان وارد کرد تا سه امتیاز در قزوین بماند.

پیکان آخرین بار در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بود که شمس آذر نخستین شکست سال ۱۴۰۳ را به این تیم تحمیل کرد.

شمس آذر با این سه امتیاز ۳۵ امتیازی شد و پیکان هم ۲۵ امتیازی باقی ماند.

شاگردان دقیقی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در سیرجان میهمان گل گهر این شهر خواهند بود و پیکان هم باید در خانه از آلومینیوم اراک میزبانی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901617

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم