Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در پی درخواست بسیج دانشجویی از معاون اول رئیس‌جمهور در رابطه با شفاف سازی هزینه‌کرد منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی را مامور تهیه گزارشی در این باره کرده و از آنها خواسته تا محل هزینه‌کرد یک میلیارد یورو را به اطلاع عموم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور، به آقایان نوبخت و همتی به این شرح است:

جناب آقایان نوبخت و همتی

با توجه به ابهاماتی که در افکار عمومی پیرامون نحوه هزینه‌کرد یک میلیارد یورو که با مجوز مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا دریافت شده، ایجاد شده است، گزارش دقیقی از میزان سهم وزارت بهداشت و سهم سایر دستگاه‌ها و مبلغ پرداختی به هر کدام و نیز مابقی در چه زمانی پرداخت خواهد شد، تهیه و ارسال شود.

اصل نامه به این شرح است:

پربیننده ترین ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۱۹ اختلاف در تیم اقتصادی دولت/ در شرایط کنونی چه لزومی به جنگ رسانه‌ای است؟ 7/6میلیون نفر نیازمند حمایت فوری یارانه نقدی مهرماه فردا واریز می‌شود ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی رئیس سازمان برنامه و بودجه اسحاق جهانگیری سازمان برنامه و بودجه صندوق توسعه ملی رئیس سازمان برنامه و بودجه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است