Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دو روز قبل ویدئویی از کودکان در حال بازی در فاز ۳ امیرآباد در فضای مجازی منتشر شد که در آن از شهردار آبادان می‌خواهند پارکی در آن محل برای بازی کودکان احداث شود.

پس از انتشار این ویدئو محمود رضا شیرازی شهردار آبادان پیامی برای کودکان صادر کرد و قول داد همه تلاش خود را برای تحقق خواسته آنان به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آبادان در این رابطه گفت: اگرچه در شرایط اقتصادی سخت قرار داریم، اما تلاش مان را برای ساخت شهری زیبا برای کودکان خواهیم کرد، این کار زمان بر، اما شدنی است.

او افزود:برای بررسی شرایط احداث پارک هیأتی متشکل از معاون عمرانی شهردار، سرپرست سازمان سیمامنظر (فضای سبز) و مدیر منطقه دو شهرداری آبادان در محل حاضر شدند.

شهردار آبادان تصریح کرد:همچنین مکاتبات اداری برای انجام تشریفات قانونی انجام شده و قرار است در کمترین زمان ممکن وعده‌ای که به کودکان فاز ۳ امیرآباد داده ام عملی شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث پارک شهرداری آبادان شهردار آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا