Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هر طرح گازرسانی روستایی بطور میانگین ۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال داشته که بواسطه این ۱۰۰ پروژه در حال اجرا بیش ۲۰ هزار نفر نیز به شکل غیر مستقیم فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه مراحل مناقصه‌گذاری انتخاب پیمانکار برای گازرسانی به ۵۳ روستای دیگر در حال انجام است، اضافه کرد: نزدیک به ۱۰۰ درصد پیمانکاران، کارگران و ناظران طرح‌های گازرسانی در حال اجرای این استان بومی هستند و زمینه خوبی برای اشتغالزایی افراد محلی (ساکنان روستاها) نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه یک هزار و ۵۵۰ روستای استان قابلیت گازرسانی دارد، یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۳۳۴ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده و براساس برنامه تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت از گاز بهره‌مند خواهند شد.

فعله‌گری ضمن اشاره به دشوار بودن عملیات گازرسانی در استان با توجه به توپوگرافی منطقه، افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در کردستان اجرا شده که هفت هزار و ۷۳۰ کیلومتر در روستاها و سه هزار و ۴۷۰ کیلومتر در شهرها صورت گرفته است.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، اداری و صنعتی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد بوده و در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است.

برچسب‌ها کردستان گاز رسانی اشتغال زایی توسعه روستایی پروندهٔ خبری گازرسانی، هدیه ای به خانواده های روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گاز رسانی اشتغال زایی توسعه روستایی کردستان گاز رسانی اشتغال زایی توسعه روستایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند