Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس علامه امینی تبریز گفت: اعضای شورای مرکزی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس علامه امینی تبریز از سوی هیئت موسس دفتر انتخاب شدند.

علی مهدوی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس علامه امینی تبریز در گفتگو با خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پس از صبر و شکیبایی و کمک‌های شایان نهاد رهبری دانشگاه و مسئولان فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و عنایت حضرت زهرا (س)، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان در فرهنگیان علامه امینی تبریز تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی اظهار کرد: اولین دوره شورای مرکزی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس علامه امینی تبریز از سوی هیئت موسس دفتر برگزار و پس از اولین جلسه شورا، مسئولیت اعضای شورای مرکزی مشخص شد.
جامعه اسلامی دانشجویان پردیس علامه امینی تبریزمطرح کرد: در این راستا، محمد رضوی به عنوان قائم مقام، مهدی رضایی مسئول واحد تشکیلات، علی عزیز خانی مسئول واحد سیاسی، داریوش یوسفی مسئول واحد روابط عمومی، مهدی نجفی مسئول واحد فرهنگی و سهیل صوفیلرمسئول واحد آموزش و بنده هم به عنوان دبیر این تشکل انتخاب شدم.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان پردیس علامه امینی تبریز تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری به اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که فرمودند، امروز بیشتر از همیشه کشور به عنصر مومن حزب اللهی نیاز دارد؛ پس فعالیت و رزم در میدان جنگ نرم واجب‌تر می‌شود. به خصوص فضا و بستر، دانشگاه فرهنگیان است که مرکز ثقل نظام آموزشی کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان جامعه اسلامی دانشجویان شورای مرکزی مسئول واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟