Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی پور رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد با بیان اینکه کمبود ماسک در یزد نداریم، گفت: اگر شهروندان در بازار ماسک‌های بی‌کیفیت مشاهده کردند آن را به سامانه 124 گزارش دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نبی پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت ماسک در استان یزد، گفت: در حال حاضر استان یزد از کمبود ماسک رنج نمی‌برد و در این خصوص مشکلی ندارد و قیمت هر ماسک سه لایه 1300 تومان و باکیفیت مناسب در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد با بیان اینکه مردم با مشاهده ماسک بی‌کیفیت در بازار می‌توانند آن را به 124 گزارش دهند اظهار داشت: ما از طریق اتحادیه تجهیزات پزشکی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و با جمع‌آوری این ماسک‌ها از بازار آن را با علوم پزشکی یزد بررسی می‌کنیم اگر با مشکل مواجه بودند برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ماسک‌های موجود در بازار از استاندارد و کیفیت یکسانی برخوردار هستند، گفت: استانداردی برای کیفیت ماسک تعریف‌شده که برای همه ثابت است که حداقل و حداکثری دارد و همه مجبورند حداقل آن را رعایت کنند.

نبی پور با اشاره به کیفیت متفاوت بعضی از ماسک‌ها در بازار، گفت: بین ماسک باکیفیت و بی‌کیفیت تفاوت‌هایی وجود دارد، یک برندی از گرماژ بالاتر استفاده می‌کند که هزینه را بالا می‌برد و ماسک بهتر می‌شود و یک برند دیگر از گرماژ پایین‌تر استفاده می‌کند که در رده معمولی قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد در مورد بهتر شدن سطح کیفیت ماسک در بازار، اذعان داشت: در این بازار رقابتی یک سری محصولات هستند که برای فروش بیشتر و جلب مشتری از بسته‌بندی‌های متفاوت و گرماژ بالاتر استفاده می‌کنند و کیفیت مناسب‌تری را ارائه می‌دهند و همین مسئله سبب رقابتی شدن بازار و ارائه ماسک باکیفیت بهتر توسط شرکت‌های تولیدکننده می‌شود.

وی عنوان کرد: ماسکی که دارای سقف کیفیت استاندارد است در کالای پزشکی‌ها به فروش می‌رسد که دارای مجوزهای صنعت و معدن، وزارت بهداشت و اتحادیه است.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد در پایان تأکید کرد: مردم باید ماسک باکیفیت را از شبکه‌های قانونی مثل داروخانه‌ها و کالای پزشکی تهیه کنند چون کالای سلامت‌محور هستند و ما به این شبکه‌های قانونی نظارت داریم و اگر موردی باشد سریعاً پیگیری و ماسک را جمع‌آوری و در آخر برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بی کیفیت ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!