Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:52:31 GMT

تبریز را به سمت هوشمند سازی سوق می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۹۲۶۲

تبریز را به سمت هوشمند سازی سوق می‌دهیم

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لایحه شهرداری در زمینه حفاری ۴۰۰ کیلومتری کانال فیبر نوری، گفت: در برنامه داریم که شهر هوشمند ایجاد کنیم و شهر را به سمت هوشمند سازی سوق دهیم.

شهرام دبیری با بیان این‌که در این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز سعی کردیم با برنامه ریزی جلو برویم، اظهار کرد: با به روز کردن حسابرسی و تفریق بودجه شهرداری، نقش نظارتی را تقویت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تشریح کرد: ایجاد شهرداری شیشه‌ای و شفاف و در جریان قرار گرفتن شهروندان در اجرای امور و کاهش میزان ترک تشریفات از جمله دیگر اقدامات برای افزایش نقش نظارت شورا است.

دبیری با بیان این‌که اگر کانال فیبر نوری حفاری و این امر اجرایی شود، در این صورت بعد از آن به راحتی می توان از اپلیکیشن های متنوع استفاده کرد، افزود: این موضوع پس از تصویب توسط اعضا شورا اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر این امر اتفاق بفتند برای اولین بار در کشور تبریز شاهد این میزان کیلومتر از فیبر نوری خواهد بود.

وی با بیان این‌که از مهم‌ترین مسایل دیگر انتقال پادگان و ساخت پارک بزرگ باغشمال در سطح شهر تبریز است، اظهار کرد: در این پارک، سوله‌ها نیز محلی برای انجام کارهای علمی فرهنکی و هنری خواهند بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پروژه‌های عمرانی بسیاری آغاز می‌شود که پروژه پارک بزرگ از جمله آن است؛ در این رابطه قراردادی با مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری می‌شود و مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی در آن منطقه از تبریز ایجاد خواهد شد.

وی از احداث مقبره الشعرا، اتوبان ولایت، پل همسان کابلی، پل روز گذر ارتش، کمربند میانی و ... به عنوان برخی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: در ارتباط با آسفالت نیز اقدامات اساسی انجام شده و در شش ماهه اول سال جاری، ۲۰۰ هزار تن آسفالت با ۹۰ میلیارد هزینه، انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهر هوشمند شهر تبریز شورای شهر تبریز شهرداری تبریز فيبرنوري شورای اسلامی شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد