Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:35:20 GMT

واکنش رییس کمیته المپیک به جنجال خارپاشنه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۰۲۷

واکنش رییس کمیته المپیک به جنجال خارپاشنه

رییس کمیته ملی المپیک بار دیگر به انتقادها پیرامون کمک مالی به ورزشکاران برای عمل جراحی در خارج از کشور پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، در ماههای اخیر موضوع درمان خارپاشنه احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک در ایران یا آلمان به سوژه ای تبدیل شده که انتقادهایی را از این ورزشکار المپیکی به وجود آورده است. روز گذشته هم در شرایطی که حدادی حسابی از انتقاد رسانه ها ناراحت بود، اجازه نداد نمایندگان چند رسانه در مصاحبه او حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک امروز در نشست خبری خود به انتقادهای انجام شده از احسان حدادی گفت: به جای اینکه به احسان نقد کنید، به من نقد کنید. بگذارید احسان حدادی کارش را انجام دهد. او یکی از امیدهای ما در المپیک است. من ترجیح می دهم که حدادی با آرامش به تمرینات خود ادامه دهد. نگاه من سوم مرداد سال 1400 در توکیو است. من تخصص پزشکی ندارم که در این باره دخالت کنم. از اول هم گفتم که مساله احسان مالی نیست و این موضوع در حوزه فدراسیون پزشکی ورزشی است. 


وی افزود: ما هم از سهراب مرادی حمایت کردیم که چند بار به آلمان برود و اگر 10 بار دیگر هم تشخیص فدراسیون پزشکی این باشد که او به آلمان برود، ما منابع ارزی را تامین می کنیم. همچنین حمیده عباسعلی نیز چنین شرایطی داشت. این دختر کاراته کا در اتریش با غیرت سهمیه گرفت و حتی می توان از روی آن فیلم ساخت. درباره او نیز تشخیص این بود که بار دیگر به آلمان برود. این نه تبعیض است و نه قهرمان سالاری. این یک ضرورت ورزش قهرمانی ماست. 


صالحی امیری در پایان گفت: من نه تخصصی دارم، راجع به زانوی عباسعلی صحبت کنم، نه دیسک کمر سهراب مرادی و نه خارپاشنه احسان حدادی. من معتقدم 10، 20 یا حتی 100 هزار یورو چالش ما نیست چون رویکردمان در المپیک مهمتر است.

دو و میدانی سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان احسان حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان احسان حدادی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی