Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:42:33 GMT

۸۰ عضو گروه طالبان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۱۶۹

۸۰ عضو گروه طالبان کشته شدند

سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که در ضد حمله نیروهای دولتی در اطراف شهر «لشکرگاه» مرکز استان هلمند، ۸۰ جنگجوی گروه طالبان کشته و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «طارق آرین» روز دوشنبه طی نشست مطبوعاتی در کابل به خبرنگاران گفت که گروه طالبان روز گذشته به منطقه «چهارم» شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند حمله کرده و در این منطقه پیشروی هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که با رسیدن نیروهای ویژه و کماندو شب نیروهای دولتی ضد حمله‌ای را علیه طالبان آغاز کردند که بالگردهای ارتش نیز در این عملیات از نیروهای دولتی حمایت می کرد و طی آن ۸۰ جنگجوی طالبان کشته شدند.

آرین اما در باره کشته و زخمی های نیروهای دولتی در اطرف شهر لشکرگاه اطلاعاتی نداد.

«قطعه مرگ» بخشی از نیروهای امنیتی افغانستان است که شب گذشته در نبرد علیه طالبان به شهر لشکرگاه اعزام شده بود و این قطعه نیز در اطلاعیه ای در صفحه فیسبوک خود نوشته است که ۸۰ تن از طالبان در نبرد شب گذشته در اطراف شهر لشکرگاه کشته شده اند.

طلوع نیوز افغانستان در خبرهای شبانگاهی خود از تصرف منطقه چهارم شهر لشکرگاه بدست طالبان خبر داد و افزود که اگر نیروهای کمکی به منطقه نرسد، خطر جدی مرکز استان هلمند را تهدید می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طالبان نیروهای دولتی شهر لشکرگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان