Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ گونه مورد فوتی در مراکز نگهداری مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه گزارش نشده است. - اخبار استانها -

فرحناز محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با تلاش همکاران بهزیستی در استان و حمایت نهادهای مرتبط با بیماری کرونا خوشبختانه تاکنون هیچ فوتی در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از مجموع کل مددجویان ساکن در مراکز شبانه‌روزی تنها تست 40 نفر از آنان مثبت اعلام شد که با اقدامات درمانی لازم بهبودی کامل خود را به دست آورده و هم اکنون هیچ مورد مثبتی در مراکز دولتی و غیر دولتی وجود ندارد.

محمدی گفت: با پیگیرهای انجام شده در استان تاکنون 1749 واحد واکسن آنفولانزا به مراکز نگهداری سالمندان، اعصاب و روان، جسمی حرکتی و ذهنی اختصاص داده شده که 100 درصد آن به مدجویان و پرسنل شاغل در آن مراکز تزریق شده است.

آغاز روز شمار برای پیوستن به پویش "ایران همدل" با هدف کمک به مددجویان بهزیستی و امداداصناف آسیب‌دیده از کرونا تحت پوشش بهزیستی حمایت می‌شوند7214 نفر ناشنوا زیرپوشش بهزیستی استان آذربایجان‌غربی قرار دارند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: 282 واحد واکسن به مراکز شبه‌خانواده و دیگر مراکز حوزه اجتماعی اختصاص یافته که هم اکنون در حال انجام است.

محمدی با اشاره به روند ثبت مراکز مثبت زندگی عنوان کرد: استان کرمانشاه با کسب رتبه چهارم در ثبت مراکز مثبت زندگی جزء استان‌های برتر دربین ادارات کل بهزیستی سراسر کشور است.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بهزیستی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز