Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: در پی هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا و اخذ مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی، برای برگزاری لیگ و اردوها هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، علیرضا نصیری با اشاره به صدور مجوز برگزاری اردوها و مسابقات ورزش‌های رزمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور برگزاری تمرینات، مسابقات و سایر برنامه های فدراسیون را تحت‌الشعاع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر به دنبال اجرای یک برنامه مدون در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ پس از بهبود اوضاع هستیم.

وی افزود: تمام دوره‌ها و کلاس‌های مربیگری و داوری به صورت مجازی درحال برگزاری است و این روند ادامه خواهد داشت. در بحث موارد آموزشی و برگزاری دوره‌ها به صورت مجازی سازماندهی خاصی در کمیته آموزش صورت گرفته است که بر اساس آیتم‌ها و محورهای خاص و نیز دعوت از اساتید وزارت ورزش در پی ارتقای سطح کیفی این دوره‌ها و ارتقای عملکرد شرکت کنندگان هستیم. 

سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزش های رزمی با  تأکید بر تقویت هیئت‌های استانی یادآور شد: عملکرد هیئت‌های استانی و سبک‌ها با توجه به توسعه ورزش همگانی با دقت بیشتری مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

نصیری خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد سبک‌ها هدف ما این است که تمام افرادی که تاکنون دیده نشده‌اند در معرض دید قرار گرفته و در تمام بخش‌ها توانایی خودشان را نشان دهند. در مورد چگونگی برگزاری مسابقات لیگ و اردوها طی جلساتی در روزهای آینده و با توجه به مساعد شدن شرایط تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: ورزش های رزمی فدراسیون پزشکی ورزشی علیرضا نصیری ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد