Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:25:58 GMT

ذوق زدگی روزنامه صهیونیستی از سخنان شاهزاده سعودی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۹۷۱

ذوق زدگی روزنامه صهیونیستی از سخنان شاهزاده سعودی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، روزنامه صهیونیستی معاریو، در گزارشی ذوق زدگی خود را از سخنان اخیر بندر بن سلطان دبیر سابق شورای امنیت ملی سعودی و سفیر این کشور در آمریکا نشان داد.

بندر بن سلطان به تازگی در گفتگو با العربیه ادعا کرده که پیشرفت در حل مسئله فلسطین با توجه به وجود رهبران ناسپاس و بی‌وفای کنونی آن، بسیار دشوار خواهد بود!

وی مدعی شد: عدم وفاداری رهبران فلسطین که اکنون آن را با صدا و تصویر مشاهده کرده‌ایم، تأثیری در علقه ما به آرمان مردم فلسطین نخواهد داشت، اما با این وجود اعتماد به آنها دشوار است و با حضور آنها دیگر سخت است کاری برای فلسطین انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفته است که «برخی کشورهای منطقه مانند ایران و ترکیه اعلام کرده اند که به آرمان فلسطین خدمت می‌کنند و قضیه فلسطین برای آنها اولویت دارد و رهبران فلسطین اکنون تهران و آنکارا را مهم‌تر از ریاض، کویت، ابوظبی، عمان، مسقط، قاهره و منامه می‌دانند».

بندر بن سلطان همچنین گفت: ما در یک دوره متفاوت زندگی می‌کنیم و وظیفه رهبران و حاکمان ما حفظ امنیت ملی، منافع اقتصادی و اجتماعی مردم ما و رفاه آنها است و ما در دریای مواج اطراف خود زندگی می‌کنیم و وظیفه مردم ما است که وضعیتی را که در آن قرار داریم حفظ کنند.

در خصوص همین سخنان بندر بن سلطان، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که بسیاری از صهیونیستها این سخنان را همسو با تفکرات  می دانند.

 این روزنامه نوشت: سخنان بندر بن سلطان بیانگر آن است که عربستان در برابر ایران، نیاز دارد به آغوش اسرائیلی ها پناه ببرد. رژیم های عربی از سالها قبل به صورت پنهانی در گوش اسرائیلی ها زمزمه می کنند اما زمان علنی کردن آن فرا رسیده است.

کد خبر 5046152 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: معاریو بندر بن سلطان رژیم صهیونیستی فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مناقشه قره باغ فلسطین عربستان سعودی روسیه لبنان ارمنستان ترکیه جو بایدن بندر بن سلطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی به‌تازگی با ترجمه سبحان ثقفی نیا توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

دروغ و ادعای فروش سرزمین فلسطین به یهودیان از مشهورترین و موفق‌ترین دروغ‌ها در طول تاریخ به شمار می‌رود که از طریق تبلیغات رسانه‌ای جهت‌دار و معاند ترویج شد. در این کتاب با اشاره به مراحل مختلف اشغال سرزمین فلسطین، به حیله و نیرنگ صهیونیست‌ها با همکاری انگلیسی‌ها در طول تاریخ پرداخته شده و تلاش شده است که با استناد به شواهد و دلایل موثق که برخی از آنها منابع یهودی و غربی هستند، خواننده از حقیقت دروغ‌هایی که یهودیان علیه مردم فلسطین مطرح کردند تا اشغالگری خود را توجیه کنند، مطلع شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«حقیقت تلخ این است که مشکلات و رنج‌های ملت فلسطین و اتفاقاتی که در آن سرزمین رخ داد، تاریخی است که هیچ‌گاه نوشته نشد؛ اتفاقاتی همچون بیرون کردن مردم فلسطین از خاک خود و آمدن یهودیان از سرتاسر دنیا و گرفتن خانه‌ها، املاک و زمین‌های آنان. مردم فلسطین تا به امروز نیز کلید خانه‌های خود را در دست گرفته و منتظر بازگشت به آن‌ها هستند اما همچنان دروغ و افتراهایی بی‌اساس در رابطه با این تاریخ مطرح می‌شود. اگر تاریخ فلسطین نوشته هم شده باشد به دست یک یهودی نوشته شده است؛ دستی که باور آن این است «اگر می‌خواهی دشمنت را بکشی به سمت او گلوله شلیک نکن بلکه دروغی علیه او بساز».

این‌کتاب در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 6090743 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود