Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:11:20 GMT

ادغام 2 کمیته تخصصی در معاونت شهرسازی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۱۵۵

ادغام 2 کمیته تخصصی در معاونت شهرسازی

خبرگزاری آریا - جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با ادغام کمیته تخصصی شبکه معابر وکمیسیون رسیدگی به طرح ها موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در این باره گفت: به منظور تسریع در امور و افزایش کیفی کارها، ادغام کمیته تخصصی شبکه معابر شهر تهران و کمیسیون رسیدگی به طرح ها در دستور کار بود که پس از ارائه گزارش توسط مشاور، موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تشکیل کمیته تخصصی شبکه معابر و طرح های اجرایی زیر نظر حوزه معاونت شهر سازی و معماری شهرداری تهران موافقت شد.
او افزود: قرار شد این کمیته متشکل از نمایندگان، معاونت های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرداری منطقه مربوطه، سازمان املاک و دبیرخانه کمیسیون ماده پنج باشد و در صورت مطرح شدن طرحی در محدوده تاریخی شهر، نماینده اداره کل میراث فرهنگی استان تهران عضو کمیته مذکور باشد.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تأکید کرد: تعیین تکلیف مواردی از شبکه معابر شهر تهران و تهیه طرح های اجرایی از جمله وظایف این کمیته است.
اشراقی گفت: همچنین در این جلسه، به منظور افزایش سرانه بهداشتی و درمانی مناطق 2 و 11 کمیسیون ماده پنج با طرح احداث دو دی کلینیک در این مناطق موافقت کرد.
او افزود: اصلاح پوسته طرح تقاطع بزرگراه های همت – اشرفی اصفهانی واقع در منطقه 5 نیز مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیرخانه کمیسیون ماده پنج کمیته تخصصی شبکه معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، علی فکری امروز در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن