Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@09:54:20 GMT

نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات درباره چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۲۸۹

نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات درباره چه بود؟

«مهران عبدالله‌پور»، وکیل حمید بقایی، در رابطه با وضعیت فعلی موکل خود و اینکه در حال حاضر بقایی به زندان بازگشته است یا خیر، گفت: بقایی همچنان در حال معالجه و به تبع آن در بیمارستان بستری است.

به گزارش برنا، این وکیل دادگستری در رابطه با اینکه طبق نظر پزشک، بقایی تا چه زمانی باید در بیمارستان بماند؟ اظهار کرد: بقایی بیماری‌های مختلفی دارد و برخی از این بیماری‌ها هنوز درمان نشده است، در حال حاضر نظر پزشکان این است که او فعلا در بیمارستان بماند تا درمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله‌پور در واکنش به اینکه بیماری‌های ناشی از اعصاب روان منجر به طولانی شدن مدت بستری بقایی در بیمارستان شده یا بیماری‌های جسمی؟ تصریح کرد: هر دو نوع بیماری باعث شده او، تحت معالجه باشد.

این وکیل دادگستری در پاسخ به اینکه تغییری بر روی پرونده بقایی صورت گرفته است یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر تغییری حاصل نشده است.

عبدالله‌پور در توضیح نامه احمدی‌نژاد به وزیر اطلاعات در مورد پرونده بقایی خاطرنشان کرد: به هرحال بقایی معاون احمدی‌نژاد بود بنابراین مکاتبه او با وزیر اطلاعات در خصوص شبهات موجود در موضوع حادثه رانندگی، بقایی و نحوه عملکرد مامورین اداره اطلاعات در آن حادثه، موضوعاتی بوده که احمدی نژاد تشخیص داد که موارد را جهت بررسی به وزیر اطلاعات، اعلام کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد رضا شجریان کرونا قیمت دلار پرسپولیس حمید بقایی احمدی نژاد نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟