Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@01:42:20 GMT

توصیه یک کارشناس برای موفقیت سهامداران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۴۲۱

توصیه یک کارشناس برای موفقیت سهامداران

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سهامداران فقط براساس انتخاب نسبت به سرمایه گذاری در این بازار اقدام نکنند، بلکه بهتر است تحلیل درست داشته باشند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، احمدی نسب اظهار کرد: روندی که اکنون بازار در پیش گرفته است، روند صعودی ملایم است و نمی توان آن را مانند رشدی دانست که بازار از ابتدای سال تا پایان تیر ماه در بازار تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بررسی های انجام شده شاخص بورس به عددی کمتر از کانال کنونی نمی رسد.

بیشتر بخوانید:

استقبال از داراسوم چگونه خواهد بود؟

وی اضافه کرد: تحریم اخیر ١٨ بانک ایرانی از سوی آمریکا موضوع چیز جدیدی نیست و سالهاست که همین تحریم ها برای ایران وجود داشته است، دولت راهکارهای زیادی را برای این موانع در نظر گرفته تا مراودات مالی خود را انجام دهد.

این کارشناس بازارسرمایه، بورس را بازاری مبتنی بر تحلیل و دانش دانست و گفت: سهامداران فقط براساس انتخاب نسبت به سرمایه گذاری در این بازار اقدام نکنند، بلکه بهتر است تحلیل درست داشته باشند و نباید در این بازار متکی بر حقوقی ها و دولت باشند.

وی افزود: افرادی که با تحلیل وارد این بازار می شوند نباید با دید کوتاه مدت نسبت به سرمایه گذاری در این بازار اقدام کنند به طور حتم باید دید بلندمدت داشته باشند و برای کسب بازدهی های معقول صبور باشند. بازار سرمایه بازاری برای دلالی نیست که افراد برای کوتاه مدت نوسان گیری کنند و از بازار خارج شوند، افراد برنده در بازار، سهامداران صبوری هستند که با دید بلندمدت به این بازار ورود می کنند.

منبع:بازار سرمایه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای پروژه های نهضت ملی  جزو برنامه‌ها و اولویت های ما به شمار می رود  افزود: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی با بیان اینکه  از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است گفت:۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از تمامی سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کرده و اقدام به اجرای پروژه‌ها عمرانی و تجاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود