Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: آسفالت معابر ۲۵ روستا از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال و تخصیص ۶۸ میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصد در حال انجام است.

اوادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۹هزار متر مربع از معابر ۱۸ روستای استان زنجان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان آسفالت شده و مابقی نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با اجرای طرح تامین قیر رایگان از سوی دولت و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستا‌های زنجان انجام شده است.

خواجه‌ای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و جذب سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی را از مزایای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌ها دانست و گفت: از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان زنجان  طبق سرشماری سال ۹۵ طرح هادی برای ۷۰۵ روستا تهیه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: میانگین تهیه طرح هادی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور ۹۶/۲ درصد و در استان زنجان ۹۹/۸ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه‌ای با بیان اینکه، مبلغ اعتبار مصوب جهت تهیه طرح هادی و بازنگری طی امسال از منابع ملی ۵ هزار و ۶۵ میلیون ریال برای ۱۴ روستا می‌باشد، افزود: تعداد اجرا‌ی طرح هادی در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، ۴۰۰ روستا می‌باشد.

اوافزود: باید با انجام برنامه ریزی‌های مناسب در جهت توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته‌ای برای ساکنین روستا‌ها فراهم کرد تا روستائیان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند.   انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن معابر استان زنجان بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان

محمدرضا ولی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای ریاست جمهور به استان گلستان برای عمران و توسعه روستاها مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای استان در قالب تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای بافت باارزش روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر مصوب شد که ۲۶۹ روستای استان از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل مجموع این اعتبارات ۲۲۸ روستا از نعمت طرح هادی برخوردار می‌شوند، افزود: طرح بهسازی بافت ۱۲ روستا اجرایی و همچنین ایمن سازی ۲۵ روستا در دستور کار قرار گرفت.

ولی الهی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان هزینه شده و یا در حال کارسازی است.

کد خبر 6090056

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد