Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهرستان باشت از نامناسب بودن جایگاه دفن زباله‌های باشت انتقاد کرد و گفت: جایگاه دفن زباله شهرستان در موقعیت بالادست حوضه آبریز بوده و شیرابه‌های ناشی از آن وارد سفره زیرزمینی آب، رودخانه و چاه‌های کشاورزی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از معضلاتی که این روزها سلامتی مردم شهر باشت را به خطر انداخته است جایگاه زباله این شهر است که در نزدیکی روستای سرآبیز  واقع شده است که نا مناسب بودن این مکان خطراتی را برای مردم ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین خصوص  سید محسن حسینی عضو شورای شهرستان باشت در گفتگو با صبح زاگرس گفت؛ محل و جایگاه دفن زباله شهرستان در بدترین موقعیت یعنی بالادست حوضه آبریز رودخانه باشت واقع شده که متاسفانه شیرابه های ناشی از زباله ها وارد سفره زیرزمینی آب شده و رودخانه ها و چاههای کشاورزی را آلوده می کند.

وی افزود: احشام و دام روستاهای همجوار و حیوانات وحشی از این زباله ها استفاده می کنند و باعث انتقال انواع بیماریها می شود وجود بوی مشمئزکننده و انواع حشرات از قبیل مگس زندگی را برای ساکنین اطراف و کشاورزان غیر قابل تحمل کرده است.

عضو شورای شهرستان باشت گفت: نکته دیگر اینکه به علت اینکه در منطفه اغلب جهت باد غالب از غرب به شرق می باشد و در زمستانها به علت سرمای هوا جریان صعودی و جابه جایی هوا صورت نمی گیرد و در حقیقت وارونگی دما صورت می گیرد دود ناشی از سوزاندن این زباله ها آسیب های جبران ناپذیری را متوجه مردم منطقه و حتی شهر باشت  می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس