Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:22:37 GMT

طرح جدید الون ماسک برای تحویل جهانی یک ساعته سلاح

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۸۸۴

طرح جدید الون ماسک برای تحویل جهانی یک ساعته سلاح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، الون ماسک مدعی است با اجرای این طرح جاه‌طلبانه تحویل سلاح در هر جای جهان در عرض یک ساعت امکان پذیر خواهد شد.

در قالب این طرح علاوه بر تحویل یک ساعته سلاح، انواع محموله‌های نظامی با حجم و وزن‌های متفاوت نیز طی همین مدت با استفاده از راکت‌های فضایی قابل تحویل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکتی که بدین منظور در نظر گرفته شده، با سرعت ۱۲ هزار کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و می‌تواند ۸۰ تن بار و اسلحه حمل کند. راکت یادشده می‌تواند در هر کجای کره زمین فرود آید. اسپیس ایکس در حال حاضر به دنبال محاسبه هزینه‌ها و چالش‌های فنی اجرای این طرح است.

پرتاب آزمایشی این راکت برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و به نظر می‌رسد ارتش آمریکا با اجرای چنین طرحی به راحتی و در عرض یک ساعت می‌تواند محموله‌های نظامی خود را از آمریکا به افغانستان منتقل کند. در حال حاضر انتقال محموله‌های نظامی آمریکا به افغانستان با هواپیماهای سی ۱۷ که با سرعت ۹۵۰ کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند، ۱۵ ساعت طول می‌کشد.

کد خبر 5046078

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری فضایی الون ماسک ارتش آمریکا کارخانه اسلحه سازی ویروس کرونا تحقیقات علمی فناوری فضایی گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند تولید دانش بنیان استارت آپ شرکت دانش بنیان ایرانسل شرکت اسپیس ایکس توییتر نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی یک ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 «هر جنگنده‌ای که در این اوضاع دشوار به دست ایران برسد به معنای افزایش تنش ها در منطقه خواهد بود!... به صراحت بگویم آنچه بیش از این ها مرا نگران می کند، روانه شدن فناوری از روسیه به ایران است، این مسئله بسیار نگران کننده است...» این بخشی از تحلیل ارتشبد فرانک مکنزی فرمانده پیشین ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده است. مواضع این نظامی ارشد آمریکا که سطح نگرانی از تبادل نظامی سطح بالای ایران و اسرائیل را نشان می‌دهد، با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران