Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:02:54 GMT

۴۲ میلیارد ریال در شبکه توزیع برق ابرکوه هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۱۹۷۹

۴۲ میلیارد ریال در شبکه توزیع برق ابرکوه هزینه شد

ابوالفضل اکرمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این مبلغ صرف توسعه شبکه، کاهش هدررفت انرژی الکتریکی، افزایش قابلیت اطمینان خطوط برقرسانی، ارتقای پایداری شبکه ها و کاهش خاموشی ها شد.

وی افزود : هشت هزار متر شبکه فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و هفت هزار متر شبکه فشار ضعیف ، ۱۵ دستگاه انواع ترانسفورماتورهای توزیع به قدرت ۹ مگاولت آمپر پست هوایی ایجاد و نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی با بیان اینکه تمامی روستاهای این شهرستان به روشنایی برق دسترسی دارند، اظهار کرد: در۶ ماهه نخست امسال برقرسانی به ۲ روستا انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت که در اجرای این طرح که ۸۰ خانوار روستایی و  دامداری از برق برخوردار شدند .

مدیر شرکت توزیع برق ابرکوه با بیان اینکه در این مدت ۳۴۵ دستگاه انواع چراغ های پربازده روشنایی در معابر عمومی نصب شده است، افزود: با فعالیت های انجام شده یک درصد تلفات شبکه توزیع نسبت به سال قبل کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه ابرکوه قطب مهم کشاورزی استان یزد است، یادآور شد: ۵۵ درصد برق شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می شود و از ۶۶۹ حلقه چاه کشاورزی ۶۳۴ حلقه آن به شبکه برق متصل است.

هم اکنون تعداد مشترکان برق این شهرستان ۲۸ هزار و ۵۰۰ مشترک است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انرژی برق ابرکوه توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق ابرکوه توسعه روستایی انرژی برق ابرکوه توسعه روستایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال هزینه دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سال جاری منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بهینه‌سازی آب‌نماهای موزیکال بوستان سپاهان‌شهر با هزینه ۹۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی آب‌نمای تصادفی پل مارنان با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی و ساماندهی آب‌نماهای میدان گردهمایی صفه، میدان ارتش و میدان جلفا با هزینه ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در منطقه ۵ شهرداری اصفهان ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال برای این منطقه هزینه دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: وجود آب‌نما درمیدان‌ها و بوستان‌ها با صدای آبی که ایجاد می‌کند، علاوه بر افزایش زیبایی منظر شهری، در ایجاد آرامش و تلطیف هوا نیز تأثیرگذار است و جلوه‌هایی از زیبایی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

کارگر خاطرنشان کرد: آب‌نماهای سطح منطقه ۵ به‌عنوان بخشی از المان‌های زیباسازی در پارک‌ها و فضاهای سبز به‌منظور زیباتر کردن نمای بصری و تلطیف روحیه شهروندان تعمیر و مجدد راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در عملیات نظافت آب‌نماها شامل سرویس الکتروپمپ و متعلقات، اسیدشویی و شست‌وشوی حوض، بررسی نورپردازی و آب‌گیری و استارت آب‌نما می‌شود.

کارگر تاکید کرد: اهمیت دادن به نظافت عمومی و میکروب‌زدایی از محیط زیست انسانی، امری حیاتی است که موجب جلوگیری از بسیاری بیماری‌های واگیردار می‌شود، همچنین بی‌توجهی به آن، ضررهای جبران‌ناپذیری را به سلامت جسمی افراد وارد می‌کند.

کد خبر 750823

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان