Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی وقوع  حادثه رانندگی در کمربندی کوشک میدان، شاهدان این حادثه در تماس با  سامانه ۱۲۵ و ارائه اطلاعات به سامانه آتش نشانی، درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۷ و گروه امداد و نجات جاده‌ای را به محل حادثه اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلومی بعد از  کنترل نکردن خودرو در حاشیه جاده واژگون شد.

در اثر این حادثه راننده خودروی پراید که مردی ۲۴ ساله بود به سختی مجروح شد و با توجه به جراحات وارد شده و متلاشی شدن خودرو وی در داخل اتاقک آن محبوس شد.

آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه با استفاده از ابزار تخصصی نجات، شخص محبوس شده را با دقت و احتیاط تمام از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، جریان برق خودرو را قطع کرده و اقدام به ایمن سازی خودرو کردند.

تیم امدادی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و انتقال خودرو به حاشیه امن، این وسیله نقلیه را برای بررسی علت بروز این حادثه رانندگی و نیز انجام مراحل قانونی به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی نجات راننده خودروی پراید آتش نشانان شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرشکوه هاوال با H6

این خودروی برقی-بنزینی از یک موتور 1500سی.سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل 147.5 اسب بخار و موتور برقی آن معادل 174 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین هاوال H6 به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودروهای ایمن شناخته می‌شود.

هاوال هیبریدی H6 با بکارگیری انواع رادارهای روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.
پیش از این گروه بهمن هاوال  H2 را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

دانلود مشخصات هاوال با H6

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان