Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی که قراربود امروز (دوشنبه) جلسه‌ای ویژه بررسی پرونده اسیر «ماهر الاخرس» و آزادی وی بود را به تعویق انداخت.

این اسیر فلسطینی ۴۹ ساله، از ۷۸ روز قبل در اعتراض به بازداشت اداری اعتصاب غذا کرده است و با وجود اینکه وضع سلامتی و جسمانی وی وخیم شده است بر ادامه این اعتصاب تا آزادی اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: ۳۰ اسیر فلسطینی در زندان عوفر از امروز دوشنبه دست به اعتصاب غذا زده اند. اعتصاب اسرای فلسطینی به نشانه همبستگی با اسیر ماهر الاخرس انجام می‌شود.

همچنین اسرای فلسطینی در زندان النقب نیز قرار است به اقداماتی اعتراضی در حمایت از اسیر اخرس و مخالفت با سیاست بازداشت موقت دست بزنند.

قدوره فارس، رئیس باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد: اسیر ماهر الاخرس اهل جنین در مخالفت با بازداشت اداری خود به اعتصاب غذایش ادامه می‌دهد و وضع سلامتی اش بسیار وخیم است. رژیم صهیونیستی هم همچنان به بازداشت او در بیمارستان «کابلان» ادامه داده و درخواست آزادی او را رد می‌کند.

همچنین وکیل الاخرس گفت: وضع او بسیار دشوار و سلامتی اش در خطر است.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین هم اعلام کرد که اسیران فلسطین خط قرمز بوده و آسیب زدن به آن‌ها به منزله اعلام جنگ است.

داوود شهاب، مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی هم روز شنبه اعلام کرد که دفاع جنبش از الاخرس دفاع از کل ملت فلسطین است.

بر اساس آمار باشگاه اسرای فلسطینی، هم اکنون حدود ۳۵۰ اسیر فلسطینی در بازداشت اداری در زندان‌های رژیم اشغالگر به سر می‌برند و دادگاه‌های این رژیم ابزار شاباک برای تثبیت سیاست بازداشت اداری به صورت روشمند هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا بازداشت اداری اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین