Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم جلیلی در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در استان همدان به ۴۹۹۴ بیمار رسیده که ۴۰۲۱ بهبودیافته و ۶۶۵ نفر جان خود را براثر این بیماری از دست دادند. روند ابتلا به کرونا در استان همدان همچنان افزایشی است، تا روز گذشته تست کرونای ۴۳ شهروند همدانی مثبت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار دکتر جلیلی، تاکنون در شهرستان همدان ۲۰۲۰ نفر، اسدآباد ۱۲۰ نفر، بهار ۳۲۱ نفر، تویسرکان ۲۶۸ نفر، رزن و درگزین ۲۴۵ نفر، فامنین ۷۳ نفر، کبودرآهنگ ۳۲۵ نفر، ملایر ۹۴۷ نفر و نهاوند ۵۲۵ نفر به کرونا مبتلا شدند. در حال حاضر ۷۲۰ نفر در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان بیان کرد: ۷۶ تخت ICU در استان وجود داشت که پس از شیوع کرونا ۸۹ تخت نیز به این بخش اضافه شد اما اکنون با افزایش آمار مبتلایان و بیماران نیازمند مراقبت‌های ویژه با کمبود تخت در بخش ICU مواجه هستیم. در حال حاضر ظرفیت بیمارستان سینا تکمیل‌شده و بیماران کرونا در بیمارستان‌های بعثت، شهید بهشتی و آیت‌الله بهاری بستری می‌شوند. ۱۶۰ تخت در بیمارستان بهشتی و ۲۰۰ تخت در بعثت به بیماران کرونا اختصاص داده شده است.

وی گفت: با ادامه روند افزایشی ابتلا به کرونا بیمارستان‌های سینای همدان و امام حسین (ع) نهاوند باید ازلحاظ کادر درمان و تجهیزات تقویت شوند، از ابتدای شیوع کرونا در استان هفت‌دستگاه اکسیژن ساز خریداری و در بیمارستان‌های شهید بهشتی، بعثت، سینا و شهرستان‌های کبودرآهنگ، ملایر، نهاوند و فامنین نصب شده است.

کد خبر 556758 برچسب‌ها استان همدان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان كرونا در ايران استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی