Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه برای صعود برای به جام جهانی باید بین ۴ تیم برتر آسیایی قرار بگیریم، گفت: با شناختی که از بازیکنان شایسته تیم دارم این صعود دور از دسترس نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: سال گذشته با استارت کار تیم ملی، توانستیم از ۹ منطقه دنیا بازیکنان استعدادیابی شده توسط فدراسیون را دعوت به اردو کنیم و همچنین جهت گزینش از بین استعدادهای داخلی بیش از ۲۰۰ بازیکن را در مرحله اول دعوت کردیم که در نهایت با یک تیم منسجم ۲۵ نفره توانستیم در مسابقات شرکت بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در مرحله مقدماتی بازی های آسیاسی تیم با انگیزه و مستعد ایران توانست با ۱۹ گل زده و یک گل خورده بعنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه برای صعود به مسابقات جام جهانی باید بین ۴ تیم برتر آسیایی قرار بگیریم، گفت: به امید خدا با شناختی که از بازیکنان شایسته تیم دارم این صعود دور از دسترس نیست.

عبدی با اشاره به برگزاری تمرینات آماده سازی تیم ملی برای حضور مسابقات، ابراز داشت: قبل از شیوع کرونا به چند تورنمنت بین المللی برای مسابقه با تیم های اروپایی دعوت شده بودیم، که متأسفانه این فرصت از دست رفت و برنامه‌های اردویی هم دچار تغییرات زیادی شد ولی امروز اردوی بلند مدت آماده سازی تیم در حال انجام است.

وی با اشاره به دعوت 24 بازیکن برای مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 16سال آسیا، تصریح کرد: متاسفانه زمان دقیقی برای شروع و برگزاری این مسابقات اعلام نشده که این شرایط قابل قبول نیست.

عبدی در ادامه با اشاره به صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم در این مسابقات فوق العاده ظاهر شدند که بازی به بازی هم خیلی بهتر کار کردند و توانستند به فینال برسند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با اشاره به تقابل خود در نیمکت پرسپولیس با النصر در سالهای گذشته، افزود: در آن مقطع هم چنین تنش ها و حساسیت هایی وجود داشت  که پیروز شدیم و خدا رو شکر امسال هم یک باره دیگر توانستم تیم عربستانی را با شایستگی تمام در میدان مسابقه مغلوب کنیم.

عبدی تصریح کرد: برد ۱۰ نفره تیم النصر توسط قهرمان کشورمان، نشان از قدرت و غیرت ایرانی بود که همیشه چربش خاصی نسبت به مسائل حاشیه ای در میدان مسابقات داشته است.

وی با اشاره به شکایات و جو سازی های اخیر باشگاه النصر، افزود: متاسفانه طی سالهای اخیر مسائلی قبیل نحوه قرار داد و بدهی های تیم ها به بازیکنان و سرمربیان، خارج از مستطیل سبز مشکلاتی را برای باشگاه های ایرانی ایجاد کرده که امیدواریم اینگونه موارد برطرف شده و خطری تیم های ایرانی را تهدید نکند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان

ملی پوش تنیس روی میز ایران با شکست نماینده چین تایپه به مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی مسابقات عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم