Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:48:44 GMT

تألیف و چاپ ۹۳ عنوان کتاب در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۱۱۷

تألیف و چاپ ۹۳ عنوان کتاب در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شمس ضحی دوست محمدیان گفت: کتاب‌های منتشرشده استان سمنان در سال جاری در موضوع‌های مختلف مانند دفاع مقدس، حوزه دانشگاهی، و دینی و مذهبی، کودک و نوجوان و ... بوده است.

وی با بیان اینکه 99 درصد کتاب‌های تولیدی استان سمنان در سال جاری تألیفی بوده است اظهار داشت: شمارگان کتاب‌های تألیفی استان سمنان بهار امسال درمجموع 108 هزار و 650 جلد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوست محمدیان برگزاری دو طرح بهاره و تابستانه کتاب 99 را در استان سمنان از دیگر اقدامات در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در این استان بیان کرد و افزود: درمجموع این دو برنامه قریب 20 کتاب‌فروشی همکاری و کتاب‌های موردنیاز مردم را با تخفیف ویژه 20 درصد به دوستداران کتاب و مطالعه  ارائه کردند.

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح پاییزه کتاب 99 از اوایل آبان نیز خبر داد و گفت: ثبت‌نام از کتاب‌فروشان داوطلب شرکت در طرح "پاییزه کتاب 99" از بیست و ششم مهر انجام می‌شود.

وی متذکر شد: کتاب‌فروشی‌هایی که در طرح تابستانه کتاب 99 شرکت داشتند برای حضور در طرح پاییزه نیز کافی است به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

دوست محمدیان ادامه داد: کتاب‌فروشی‌های که در طرح‌های قبلی شرکت نداشته و جدید می‌خواهند در طرح پائیزه شرکت کنند باید به سایت مربوطه مراجعه و نام‌نویسی نمایند.

وی یادآور شد: طرح  "پاییزه کتاب ۹۹" از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت هشت روز هم‌زمان با سراسر کشور در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح برگزار می‌شود.

دوست محمدیان با تأکید بر اینکه در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت، گفت: در این دوره هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان  کتاب بخرد.

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: همه‌گیری ویروس کووید-۱۹، باعث آسیب به کتاب‌فروشان و ناشران شده است و امیدواریم اجرای طرح‌های فصلی به رونق کتاب‌فروشی‌ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌های با صرف هزینه کمتر کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب استان سمنان فرهنگ کودک و نوجوان دوست محمدیان استان سمنان کتاب فروشی کتاب 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم