Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:41:21 GMT

کرونا موجب کاهش آمار سوادآموزان در خلخال شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۱۷۰

کرونا موجب کاهش آمار سوادآموزان در خلخال شد

به گزارش ایرنا ، رضا محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای پشتیباتی نهضت سوادآموزی خلخال افزود: در امتخانات پایان سال تحصیلی در مجموع ۵۷ نفر از ثبت‌نام کنندگان در این کلاس‌ها شرکت کردند که ۴۰ نفر این تعداد موفق به دریافت کارنامه قبولی شدند.

وی گفت: در مرحله تحکیم نیز از ۷۰ نفر پیش‌بینی شده برای سال تحصیلی گذشته ۲۵ نفر در امتحانات پایانی شرکت کردند که از این تعداد ۱۵ نفر قبول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش خلخال اظهارداشت: از ۶۰ نفر سوادآموز پیش‌بینی شده برای شرکت در کلاس‌های انتقال نهضت سوادآموزی نیز ۳۵ نفر موفق به شرکت در امتحان پایان سال شدند که ۳۰ نفر قبول شده و کارنامه دریافت کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی حاد حاکم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری در نهضت سوادآموزی خلخال وجود ندارد، افزود: برگزاری کلاس‌های مجازی نیز با توجه به وضعیت سواد و کمبود امکانات استفاده از این فضا در اختیار سوادآموزان کم‌درآمد مشکل است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ آموزش‌دهنده در کلاس‌های نهضت سوادآموزی مشکل تامین حق بیمه تامین اجتماعی آنها و نیز مشکل تامین اعتبار برای تهیه گوشی تلفن همراه هوشمند برای استفاده این افراد برای آموزش کلاس‌های فضای مجازی را از سایر مشکلات سر راه نهضت سوادآموزی ذکر کرد.

محمدی تشریح کرد: این در حالی است که برای تکمیل چرخه آموزش غیرحضوری سوادآموزان و استفاده از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف نهضت سوادآموزی این منطقه تکمیل زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای دور افتاده ضرورت دارد.

وی گفت: برای نهضت سوادآموزی خلخال در سال تحصیلی جاری آموزش ۲۰۰ نفر در سه مرحله سوادآموزی ،تحکیم و انتقال از سوی مرکز استان پیش‌بینی شده که ۱۲۰ نفر در مرحله سوادآموزی ، ۳۰ نفر تحکیم و ۵۰ نفر انتقال می‌باشد.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت:با توجه به وجود مشکل تامین گوشی تلفن همراه هوشمند برای آموزش‌دهندگان و سوادآموزان ناشی از محدودیت‌های اعتباری در دولت در کنار انعکاس مشکل یاد شده به مرکز استان ،برای تامین  بخش از نیازهای مالی نهضت سوادآموزی شهرستان از ظرفیت خیرین منطقه  استفاده شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال سواد آموزی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال سواد آموزی استان اردبیل خلخال سواد آموزی استان اردبیل اخبار کنکور نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم

عضو کمیسون عمران مجلس تاکید کرد : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

اقبال شاکری، عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود : این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

شاکری اظهارداشت : همچنین، مشخص نیست که چه تعداد از کارگران ساختمانی، بیمه خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این موضوع، باعث شده تا بسیاری از کارگران ساختمانی از حقوق خود محروم شوند.

شاکری ابراز داشت : مجلس از سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد که در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، شفافیت کامل داشته باشد.

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس خواستار شفافیت آمار افرادی است که به طور غیرقانونی، از بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان