Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگار پارسینه در خصوص وضعیت امروز دوشنبه بازار طلای کشور گفت: با انتشار اخبار سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی، بازار ارز هم با واکنش سیر نزولی قیمت به خود گرفت، اما در ادامه معاملات امروز نرخ ارز افزایش یافت و باعث شد بهای سکه و طلا به سطح قیمت‌های روز گذشته بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز بهای جهانی طلا با ۹ دلار کاهش به یک هزار و ۹۲۱ دلار در هر اونس رسید. قیمت هر اونس نقره هم ۲۵ دلار و ۱۳ سنت است.

وی اظهارداشت: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۵ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۸ میلیون و ۸۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۳۳۴ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

او در ادامه تصریح کرد: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه و طلا پارسی خبر کشتی آرای عیار با قیمت یک گرم طلای هزار تومان ۱ میلیون سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!