Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@08:37:28 GMT

نقش عوامل سابق در تهیه سالن جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۳۹۴۱

نقش عوامل سابق در تهیه سالن جدید استقلال

سالن وزنه آبی پوشان در شرایطی تغییر کرد که برخی عوامل سابق در تهیه سالن جدید نقش داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال در زمان مدیریت احمد سعادتمند قراردادی را با سالن وزنه سام فیت به امضا رساند و تمرینات بدنسازی آبی ها تا پایان لیگ نوزدهم در این سالن برگزار می‌شد. با برکناری سعادتمند از مدیریت باشگاه و شروع تمرین آبی ها برای فصل جدید اما مجموعه ورزشی سام فیت اعلام کرد حاضر نیست امکانات خود را در اختیار استقلالی‌ها بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره گفته شد کارشکنی مسئولان سابق استقلال بعد از کنار رفتن از این باشگاه باعث شده تا سام فیت چنین تصمیمی بگیرد اما اصل ماجرا چیز دیگری بود. اگرچه قرارداد استقلال و سام فیت تا پایان تیرماه امضا شده بود و قرار بود استقلالی‌ها به صورت رایگان از امکانات این مجموعه استفاده کنند اما باشگاه متعهد شده بود در امر تبلیغات و رسانه این مجموعه را حمایت کند که ظاهرا مدیران باشگاه ورزشی سام فیت از عدم اجرای این تعهد ناراضی بودند.

 

از این رو با توجه به تعطیلی باشگاه های ورزشی، مجموعه ورزشی سام فیت تصمیم گرفت تعهدش با استقلال را زیر پا بگذارد. در چنین شرایطی ازقضا یکی از مشاوران احمد سعادتمند در استقلال که دوستی نزدیکی با بسیاری از استقلالی‌ها دارد و عامل امضای قرارداد با سام فیت هم بود، تلاش زیادی کرد تا سالن دیگری را برای آبی ها هماهنگ کند. او شب گذشته هماهنگی های لازم برای استفاده آبی ها از مجموعه ورزشی شهید کثیری که امکانات مجهزی هم دارد، انجام داد تا نشان بدهد با برکناری سعادتمند قرار نیست برای استقلال کارشکنی شود.

از این رو امروز صبح آبی ها به سالن وزنه جدید که امکانات مناسبی هم دارد رفتند و تمرینات بدنسازی پیش فصل شان را انجام دادند. این مجموعه ورزشی امکاناتی نظیر زمین اسکواش و برخی ورزش های دیگر را نیز در خود گنجانده که شرایط خوبی را برای آبی ها فراهم می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد سعادتمند احمد سعادتمند استقلال تهران تمرینات استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول مجموعه ورزشی سام فیت آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است