Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 سارق منزل و کشف 15 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان با فروش اموال مسروقه در کنار دریا ویلای لاکچری ساخته اند.

سرهنگ کارآگاه "علی شریفی" گفت: در اواخر خرداد ماه چند پرونده با موضوع سرقت منزل توسط یک باند حرفه ای دریافت و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه یکم پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و برای کشف موضوع به محل های سرقت مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات پلیسی به دست آمد، فردی به اسم رمضان با همدستی برادرش رضا و یکی از دوستانش به اسم سیامک باند تبهکاری تشکیل و به سرقت منزل می پردازند.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی بیان داشت: با بررسی سوابق افراد شناسایی شده مشخص شد، هر 3 متهم سابقه مجرمیت و زندان دارند و پس از آزادی از زندان باند سرقت از منازل شهروندان را تشکیل داده اند.
این مقام انتظامی بیان داشت : در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارقان در شهرستان های شهریار، رشت و تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.
شریفی گفت : با هماهنگی قضائی سه متهم در سه عملیات مستقل و همزمان در هشتم مهر ماه در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان ها تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد .
وی با بیان اینکه سرکرده باند، " رمضان" منکر جرم ارتکابی بود و اظهار می کرد، پس از آزادی از زندان توبه کرده و دیگر هیچ کار خلافی انجام نمی دهد و اموال کشف شده نیز متعلق به خودش می باشد، افزود: کارآگاهان تصاویری از اموال تهیه و برای اطلاع رسانی عمومی به سایت نما ارسال می کنند که متعاقب آن ظرف 72 ساعت پس از دستگیری متهمان، مأموران توانمند و پرتلاش پایگاه یکم موفق به شناسایی 15 تن از مال باختگان در سطح تهران بزرگ می شوند .
این مقام انتظامی تصریح کرد: مجدداً از سرکرده باند بازجوئی و به ناچار در این مرحله لب به اعتراف گشود و اظهار کرد، با آزادی از زندان به همراه برادر و دوستم سیامک باند سرقت از منزل تشکیل دادیم و برای سرقت از منازل درسطح شهر تهران پرسه و پس از شناسایی سوژه و اطمینان از عدم حضور صاحبخانه در منزل در ساعات پایانی روز از طریق بالکن و تخریب پنجره و قفل خانه ها وارد منازل شده و اموال باارزش منزل را سرقت می کردیم و سپس اموال سرقتی از جمله طلاجات و جواهرات توسط رضا فروخته می شد و پول بدست آمده به طور مساوی بین هرسه نفر تقسیم وسایر اموال نیز با رضایت همدیگر رد و بدل می کردیم.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت : با اعتراف هر سه متهم و ارتکاب به سرقت های متعدد منازل مشخص شد پولی که سارقان از فروش اموال مسروقه بدست آورده اند را صرف هزینه ساخت و ساز ویلاهای لاکچری در کنار دریا کرده اند.
سرهنگ شریفی افزود: هر سه متهم به دادسرا معرفی و پرونده برای کشف زوایای پنهان این باند در حال رسیدگی می باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا پلیس سارق منزل سرقت زندان آزادی جرم اخبار حوادث پول تبهکار فروش اموال مسروقه مردم اخبار تهران عکس ایران فیلم بیماری دختر قتل کرونا سرقت تلگرام مرگ پایگاه یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت