Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@10:28:12 GMT

۲۳ مهر بخش سوم رزمایش مواسات در گیلان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۴۳۶۸

۲۳ مهر بخش سوم رزمایش مواسات در گیلان اجرا می شود

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم اختصاص بخشی از کمک‌های مومنانه جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند گفت: از ۲۳ مهر بخش سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(دوشنبه، ۲۱ مهر) در قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه گیلان در مصلی امام (ره) رشت با مطلوب ارزیابی کردن روند اجرای این رزمایش در استان گفت: مرحله اول رزمایش از آغاز شیوع کرونا شروع شد و مرحله دوم در قالب سه بخش در استان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در محرم و اربعین دو بخش از مرحله دوم اجرایی شد افزود: از ۲۳ مهر بخش سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش کمک مردم به مردم در قالبی منظم جهت حمایت از آسیب‌دیدگان کروناست تصریح کرد: کرونا منجر به بروز آسیب‌‌هایی در بخش‌های مختلف جامعه شده است که کاهش تولید و افزایش بیکاری را به همراه داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تصریح اینکه نیازمند دعای ملی برای رفع بلای کرونا هستیم، کمک های مومنانه در قالب رزمایش مواسات را آرامش‌بخش جامعه عنوان کرد.

 

وی با اشاره به سال تحصیلی و ضرورت برخورداری از گوشی‌های هوشمند جهت فراگیری علم و دانش و شرکت در کلاس‌های آنلاین گفت: عدم برخورداری دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت از تبلت و گوشی هوشمند از آسیب‌های جدی این حوزه است و باید کمک خیران به این سمت هدایت شود.

 

آیت الله فلاحتی خواستار توجه جدی خیران و مردم به این بخش جهت کاهش آسبب‌های اجتماعی شد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات آیت الله فلاحتی گوشی هوشمند دانش آموزان بی بضاعت رزمایش مواسات مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان