Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:08:18 GMT

اعضای هیئت مدیره جدید انجمن قلم ایران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۴۴۷۱

اعضای هیئت مدیره جدید انجمن قلم ایران معرفی شدند

اعضای هیئت مدیره جدید انجمن قلم ایران با برگزاری بیست و یکمین مجمع عمومی این انجمن در تماشاخانه مهر حوزه هنری انتخاب و اعلام شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین مجمع عمومی انجمن قلم ایران در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد. ارائه گزارش فعالیت‌های دو سالانه هیئت مدیره و گزارش گردش مالی، توسط دبیر و خزانه‌دار، گزارش بازرسان، تصویب تراز مالی سال آتی کاری انجمن، تعیین حق عضویت سال جدید کاری و _مهمترین کار این مجمع_ انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید برای مدت دو سال از جمله اتفاقات این مراسم سالانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در این مراسم افراد ذیل به ترتیب آراء به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب و اعلام شدند:

محسن پرویز، راضیه تجار، رضا اسماعیلی، احمد شاکری، سودابه امینی، پدرام پاک آیین، سید احمد میرزاده. از این عده، احمد شاکری و سودابه امینی در دوره قبل عضو هیئت مدیره نبودند؛ البته امینی برای اولین‌بار برای عضویت در هیئت مدیره انجمن قلم ایران نامزد شد.

رحیم مخدومی، محمدرضا اصلانی و عباسعلی براتی پور نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انجمن قلم ایران برگزیده شدند.

همچنین فاطمه دانشورجلیل و سهیلا عبدالحسینی و علی الله سلیمی به عنوان بازرسان اصلی و محبوبه معراجی‌پور و اکبر حر به عنوان بازرسان علی البدل در انجمن قلم ایران انتخاب شدند.

محمدرضا سرشار رییس انجمن قلم ایران شدانجمن قلم ایران در استان لرستان افتتاح شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا اسماعیلی حوزه هنری انجمن قلم انجمن قلم ایران حوزه هنری انجمن قلم ایران اعضای هیئت مدیره انجمن قلم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن