Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان برای درگذشت پدر شهیدان امینی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در این پیام نوشت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین انا لله و انا الیه راجعون

مرحوم حاج محمدعلی امینی پدر مکرم شهیدان «مرتضی، امرالله و قاسم امینی» سه شهید عرصه دفاع مقدس، به لقاءالله و به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگمردی که در راه رضای پروردگار، خالصانه و عاشقانه سه فرزند برنا و برومندش را تقدیم دفاع مقدس و پاسداری از کیان میهن اسلامی کرد و اینک پس از سال‌ها تحمل فقدان عزیزان، به دیار معشوق شتافت تا همجوار فرزندان شهیدش در بهشت برین آرام گیرد.

درگذشت این پدر صبور و والامقام را به خانواده مکرم و معزز شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدر شهیدان امینی تسلیت گفته و از خداوند منان برای این پدر متقی و فداکار، رحمت واسعه و همنشینی با اولیای الهی و برای کانون داغدیده به ویژه مهندس هاشم امینی و مهدی امینی، فرزندان آن مرحوم که از مدیران پرتلاش و خدوم هستند صبر و اجر مسألت دارم.

قدرت‌الله نوروزی

شهردار اصفهان

کد خبر 449512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی پیام تسلیت شهر شهرداری اصفهان کلانشهر شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی