Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه معرفی جبهه مقاومت و مظلومیت رزمندگان آن در برهه حساس کنونی انقلاب و منطقه ،نیازمند اهتمام ویژه‌ای است، گفت: یکی از ابزار‌های دستیابی به این دو مهم موزه‌های انقلاب اسلامی می‌باشد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» در پیامی ابقای «علی‌اصغر جعفری» در سمت مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انتصاب وی به‌عنوان معاون رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری
مدیر عامل محترم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سلام علیکم
ابقاء و انتصاب شایسته جنابعالی در سمت «معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» که نشان از تعهد، کارآیی و افتخارآفرینی آن برادر عزیز در عرصه‌های متعدد مدیریتی به‌ویژه مدیریت مجموعه ارزشمند موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

یقیناً تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و جلوه‌های مختلف ایثار و شهادت و حقایق ناب آن دوران نیازمند باز آفرینی و بازنمایی جلوه‌های آن، خصوصا ارائه به نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی دارد، از سوی دیگر معرفی جبهه مقاومت و مظلومیت رزمندگان آن در برهه حساس کنونی انقلاب و منطقه نیازمند اهتمام ویژه‌ای است که یکی از ابزار‌های دستیابی به این دو مهم موزه‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

امید واثق دارم با بهره گیری از توان موجود و تداوم حرکت انقلابی می‌توانید با بهره‌گیری از هنر و ادبیات مقاومت و از سوی دیگر راویان راستین دفاع مقدس و ارائه آن در قالب آثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گام‌های مهمی در انتقال حقایق و معارف دفاع مقدس بردارید.

با ابراز خرسندی از این انتصاب و ابقاء، موفقیت روزافزون آن برادر عزیز در تحقق مأموریت‌های محوله، تحت توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف) و تبعیت از منویات مقام معظـم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید : صفوی: ارتش پهلوی حافظ امنیت آمریکا و اسرائیل بود   انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشگر سید یحیی صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشاور عالی مقام معظم رهبری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود