Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، در مرحله نهایی جشنواره حدود ۸۵۷ اثر در بخش‌های مختلف موسیقی «دستگاهی»، «نواحی» و «کلاسیک» به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۲۴۸ اثر مربوط به موسیقی دستگاهی، ۴۹۹ اثر مربوط به موسیقی نواحی و ۱۱۰ اثر مربوط به موسیقی کلاسیک است. در مرحلۀ نهایی نیز، همچون مرحله اول، بررسی و ارزیابی آثار توسط هیات‌های انتخاب، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از استادان موسیقی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان و نحوه اعلام اسامی برگزیدگان مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان متعاقباً از طریق سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی (www.nay.ir) اعلام خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت اساتید موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقیِ معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

کد خبر 556790 برچسب‌ها موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون