Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف پایدار با بیان اینکه پرونده های تخلفاتی یاد شده به دلیل گران فروشی ، تقلب در کسب ، عدم اجرای ضوابط گارانتی ، عدم اجرای تعهد و تبلیغ غیر واقع تشکیل شده است، افزود: در خصوص شکایت های رسیده علیه شرکت های خودرو ساز و نمایندگی­ های مجاز فروش و خدمات پس از فروش طی شش ماه اول سال جاری ، روند بررسی شکایت ها به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان با جدیت دنبال شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارجاع پرونده یاد شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت سیر مراحل دادرسی خبر داد و گفت : بیش از سی میلیارد ریال جریمه در خصوص شکوائیه ها، جلب رضایت و احقاق حق شاکیان اعمال شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان در ادامه اظهار داشت : شهروندان در صورت بروز و وجود هرگونه تخلف در ارتباط با خودرو اعم از گران فروشی ، عدم تحویل خودرو ، عدم اجرای ضوابط گارانتی ، ضعف در خدمات پس از فروش ، کیفیت پائین خودروها در دوران گارانتی ، عدم پرداخت سود مشارکت و دیر کرد تحویل خودرو و ضعف و کم فروشی در خدمات نمایندگی­ های مجاز با دردست داشتن مستندات می توانند جهت رسیدگی و تنظیم شکایت به سازمان صمت استان مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به انتخاب سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به عنوان سازمان معین در تشکیل هیئت حل اختلاف خودرو شمالغرب کشور با تمام توان و جدیت پیگیر شکایت های مردمی جهت احقاق حق مصرف کنندگان با استناد به قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ، قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی خواهیم بود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی کلاهبرداری خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کلاهبرداری خودرو آذربایجان شرقی کلاهبرداری خودرو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه شب گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در گل و لای در انتهای اتوبان شهید خرازی ابتدای خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: به نظر می رسد این حجم و از گل و لای و آب به خاطر بارش های شدید شب گذشته در این منطقه بوده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:بلافاصله  دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام می شوند. 

ملکی گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که عوامل شهرداری نیز با یک دستگاه لودر در منطقه حضور دارند.

وی درباره علت این حادثه افزود: بارش های شدید شب گذشته باعث شد بود مقداری زیادی خاک و سنگ از تپه های اطراف وارد این محدوده شده و تردد را ناممکن کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند.

ملکی گفت:سرنشینان توانسته بودند از خودروها خارج شوند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودروها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی افزود: با کمک لودر شهرداری، خودروها از آن وضعیت خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همچنین عوامل آتش نشانی و شهرداری با کمک همدیگر توانستند معبر را پاکسازی کنند.

ملکی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، گفت:ساعت حوالی ۵ بامداد، آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

وی به شهروندان هشدار داد که این بارش ها می توانند باعث ایجاد تصادفات و حوادث مختلفی شوند، بنابراین از شهروندان خواست در مناطق کوهستانی، رعایت ایمنی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو