Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:45:15 GMT

برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات گیلان در 23 مهر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۶۳۸۵

برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات گیلان در 23 مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران این رزمایش اظهار کرد: روند اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان تاکنون بسیار خوب بوده است.

وی به دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان اشاره کرد و گفت: مرحله نخست رزمایش مواسات از ابتدای شیوع کرونا آغاز شده بود و مرحله دوم این رزمایش در قالب سه بخش در استان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخش نخست از مرحله دوم رزمایش مواسات از آغاز محرم ماه تا اربعین سال جاری در گیلان اجرایی شده است، افزود: هفته آینده از ۲۳ مهرماه جاری بخش سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان اجرا می شود.

فلاحتی، اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان را بسیار عالی دانست و تصریح کرد: کمک های نظام به ویژه خیران در قالب رزمایش مواسات بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود و در واقع این رزمایش کمک های مردم به مردم است.

وی با اشاره به آسیب شیوع بیماری کرونا در بخش های مختلف جامعه بیان کرد: تاثیر پدیده نامیمون بیماری کرونا در همه بخش های جوامع بشری قابل مشاهده است و کاهش تولید و به موازات آن افزایش بیکاری را به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاثیرگذاری شیوع بیماری کرونا در بخش های علمی گفت: حقیقتا برای رفع بلای کرونا نیازمند دعای ملی هستیم ضمن اینکه کمک هایی که نظام و خیران می کنند، جای شکرگزاری دارد.

فلاحتی، کمک های مومنانه در راستای رزمایش مواسات را برای جامعه آرامش بخش عنوان کرد و افزود: فقدان موبایل و تبلت بین دانش آموزان آسیب پذیر از موضوع های مهم محسوب می شود و اگر بخشی از کمک های مومنانه به این سمت هدایت شود، اثرگذار است.

وی با بیان اینکه رسانه ها به ویژه صدا و سیما در رزمایش مواسات و کمک مومنانه فعالیت خوبی داشته اند، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه ریزی خوبی در این عرصه داشته است.

۲۳ مهرماه جاری اجرای بخش سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با اشاره به توزیع ۲۴۱ هزار بسته معیشتی آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکنون در این استان اظهار کرد: ۲۳ مهرماه جاری بخش سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان اجرا می شود.

حجت الاسلام ولی الله عادلی سخنگوی رزمایش مواسات و کمک مومنانه گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: رزمایش مواسات بهترین فرصت را برای کمک خیران به نیازمندان فراهم کرده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین گیلان رزمایش نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در گیلان رزمایش مواسات و کمک مومنانه مرحله دوم رزمایش مواسات بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم