Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:05:40 GMT

روبینیو: اصلا از درخشش زلاتان شگفت زده نشدم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۶۶۷۶

روبینیو: اصلا از درخشش زلاتان شگفت زده نشدم

روبینیو، ستاره سابق میلان تمجید ویژه‌ای از زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مشخص شد ستاره برزیلی بعد از گذراندن یک دوره در فوتبال ترکیه و باشگاه استانبول باشاک شهیر، از این تیم جدا شده و به شکل رایگان به سانتوس پیوسته تا سال‌های پایانی فوتبال خود را در وطنش یعنی برزیل پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره سابق منچسترسیتی و رئال مادرید در آگوست 2010 به میلان پیوست؛ جایی که او در تیم موفق مکس آلگری حضور داشت و در اولین فصل حضور در سن سیرو اسکودتو را از آن خود کرد. روبینیو درباره دوران حضور در روسونری گفت: " آن چهار سال عالی بودند، من بیش از 30 گل به ثمر رساندم ، ما یک اسکودتوی فراموش نشدنی و سوپرکاپ ایتالیا به دست آوردیم.

 

این واقعاً یک میلان عالی بود، یک باشگاه برتر در جهان و من آنقدر خوش شانس بودم که با بسیاری از قهرمانان بازی کردم. پاتو، گتوزو، سیدورف، پیرلو، رونالدینیو، تیاگو سیلوا، اینزاگی ،کاکا، ابراهیموویچ و ..."

 

 

 

 

روبینیو درباره عملکرد فوق العاده زلاتان در میلان با وجود سن بالا گفت: " من اصلا از این موضوع تعجب نکردم. ایبرا میشه یک بازیکن حرفه‌ای و مثال‌زدنی بوده است. در میلان من این امتیاز را داشتم که با او تمرین و بازی کنم و همواره می دیدم که سطح تیم را بالا می برد. این برای من یک افتخار بود و صادقانه بگویم تعجب نمی کنم که تقریباً در 40 سالگی او هنوز هم یک پدیده است. از طرفی فکر می‌کنم که استعدادهای جوان روسونری خیلی به تجارب و نصیحت های او احتیاج دارند."

روبینیو آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبینیو آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند

روند پیشرفت این وینگر بلژیکی زیر نظر تیاگو موتا کاملاً چشمگیر بوده است.

الکسیس سالماکرز وینگر بلژیکی بولونیا که در تابستان گذشته از میلان به صورت قرضی جدا شد، به فعالیت خود در بولونیا ادامه خواهد داد. او یکی از ستاره های تیم تیاگو موتا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ بولونیا از عملکرد سالماکرز کاملا رضایت دارد او در مقطع پایانی فصل با عملکرد درخشان و گل های حساس خود، نقش مهمی در جمع آوری امتیازات برای تیم موتا داشته است. روسوبلو به اطلاع میلان رسانده که در پایان فصل، بند خرید این وینگر ۲۴ ساله را فعال خواهد کرد. بولونیا با مبلغی در حدود ۹ میلیون یورو می تواند قرارداد سائلماکرز را دائمی کند. او در 26 بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت 4 گل و 2۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد