Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: نقاهت‌گاه‌های سپاه از قبل تجهیز و آمادگی پذیرش بیماران را دارند اما امیدواریم اوضاع استان چنان حاد نشود که نیاز به استفاده از این اماکن پیدا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه استان اظهار داشت :خدارا شاکر هستیم که در راه جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی در مقابله با بلایای طبیعی که بوجود می‌آیند فعالیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری در بند 16 بیانیه گام دوم نیز به امیدآفرینی توصیه داشتند و با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضع اقتصادی مردم یکی از راه‌های امیدآفرینی رزمایش مواسات و کمک مومنانه است که تاکنون در این استان نیز انجام و بالغ بر 60 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسئولان در امید‌آفرینی نقش مهمی دارند و مقام معظم رهبری نیز به این امر توصیه داشتند، ادامه داد: دشمنان همواره بر نا امید‌کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، لذاکمک بنده و شما که در این راستا فعالیت می‌کنیم همین امید آفرینی است که رزمایشات متعددی برگزار،کمک‌ها جمع آوری، به تصویر کشانده و به دست نیازمندان رسید.

اکبری تصریح کرد: مقرر شده است این رزمایش مواسات و کمک مومنانه تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد، به همین منظور از مردم خواستاریم تا نذوراتشان را در دهه پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول به مساجد ،پایگاه‌های مختلف و یا دفتر امام جمعه تحویل دهند تا ساماندهی و به دست نیازمندان رسانده شوند .

رزمایش کمک مومنانه در شهرهای مازندران+ تصاویرکمک مومنانه دانشجویان دانشگاه آزاد مازندران به روایت تصویرمرحله سوم کمک مومنانه با توزیع اقلام حمایتی و طبخ غذای گرم در آران و بیدگل ادامه دارد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: نقاهت‌گاه‌های سپاه از قبل تجهیز و آمادگی پذیرش بیماران را دارند اما امیدواریم اوضاع استان چنان حاد نشود که نیاز استفاده از این اماکن پیدا شود .

حجت الاسلام و المسلمین سید‌امان‌الله حسینی‌صدر، در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه این کمک‌های مومنانه بسیار خوب است اما جوابگوی این اوضاع اقتصادی نیست، بیان کرد :اوضاع بازار آشفته است و مسئولان باید به مردم پاسخ بدهند که این گرانی برای چیست ؟زیرا که مردم نسبت به مسئولین بدبین شدند .

وی افزود: در کشور ما هرج  و مرج ایجاد شده است، مشکلات اقتصادی سر و ته ندارند و دولت پاسخگو این اوضاع نیست، متاسفانه 80 درصد مردم نیاز به کمک دارند اما پاسخی درست از سمت مسئولان دریافت نمی‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این گرانی تا به کجا می‌خواهد ادامه پیدا کند، این اوضاع برای مردم نگرانی به ارمغان آورده است در حالی که دستگاه‌ها نسبت به این اوضاع پاسخگو نیستند.

7 هزار بسته آموزشی و تحصیلی در استان توزیع شد

علی ملکپور در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش 10 میلیارد تومان کمک‌های نقدی به مردم نیازمند کمک شد، اظهار داشت: 210 عدد لپ تاپ به ارزش 3 میلیارد و 570 میلیون تومان ویژه دانشجویان و دانش آموزان ممتاز ایتام، 7 هزار پک تحصیلی به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون تومان به نیازمندان تحت پوشش و 70 میلیون تومان کمک‌های نقدی جهت خرید تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

وی افزود : همچنین در مرحله دوم رزمایش مواسات چندین بسته مواد غذایی به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان، 10 میلیون تومان توسط مشارکت همکاران کمیته‌امداد، 3 میلیارد و 295 میلیون تومان در طرح شور عاطفه ها ،198 میلیون تومان در طرح عترت بوتراب جهت پک های تحصیلی و بهداشتی میان نیازمندان توزیع شد که در مجموع کمک‌های مومنانه در این دو مرحله به 21 میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در پایان اعلام کرد: کمک‌های مومنانه تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

جواد نجفی در پایان این جلسه با اشاره به اینکه در مرحله ی اول رزمایش 500 ملیون تومان کمک نقدی میان مدد جویان توزیع شد، بیان داشت:  500 بسته مواد غذایی هر بسته به ارزش 250 هزار تومان ،14 هزار غذای گرم ،100 هزار ماسک و مواد ضد‌عفونی‌کننده در مرحله ی اول میان مدد جویان و خانواده های‌شان توزیع شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مرحله ی دوم این رزمایش نیز 150 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 250 هزار تومان، مبلغ 90 ملیون تومان نقدی و بسته‌های ماسک و مواد ضد‌عفونی‌کننده، لوازم التحریر و بسته‌های مواد غذایی میان مدد جویان و خانواده های‌شان توزیع شد .

نجفی در پایان با اشاره به طرح "پازل مهربانی" و "ایران همدل" خاطرنشان کرد:  قرار است از محل کمک‌های دریافتی از خیران، NGOها و... برای دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند لوازم التحریر،تبلت و موبایل تهیه شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمک های مومنانه رزمایش مواسات میلیون تومان کمک مومنانه تومان کمک توزیع شد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتاد و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه هدف کشورهای ناتو از رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» آمادگی برای تقابل با روسیه است، گفت ادعای ناتو مبنی بر حمله ترکیبی روسیه علیه اعضای این ائتلاف تلاشی است برای توجیه نظامی‌گری اعضای ناتو.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت رزمایش بزرگ «مدافع ثابت‌قدم» ناتو نشان می‌دهد این ائتلاف نظامی در تدارک یک «مناقشه احتمالی» با روسیه است.

این رزمایش بزرگ ناتو از ژانویه ۲۰۲۴ آغاز شده و تا پایان ماه میلادی جاری ادامه خواهد داشت. این رزمایش با حضور بیش از ۹۰ هزار سرباز از تمامی ۳۲ کشور عضو ناتو برگزار شده و هدف آن آزمودن آمادگی نیروهای این ائتلاف در یک تقابل احتمالی با کشوری «تقریباً هم‌قدرت» ناتو است.

زاخارووا در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نوشت: «ناتو اکنون در نزدیکی مرزهای روسیه در حال برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش خود از زمان جنگ سرد است. بر اساس سناریوی ناتو، آن‌ها از تمامی ابزارهای خود شامل سلاح‌های متعارف و ترکیبی استفاده می‌کنند و در حال تمرین عملیات مشترک علیه روسیه هستند.»

زاخارووا ادامه داد: «باید اعتراف کنیم که کشورهای عضو ناتو واقعاً در تدارک یک مناقشه احتمالی با ما هستند و مقامات عالی‌رتبه این ائتلاف هم به‌صورت علنی درباره آن صحبت می‌کنند.»

این دیپلمات روس گفت کشورهای ناتو با متهم‌ کردن روسیه به انجام حملات ترکیبی علیه اعضای ناتو، سعی دارند جوامع اروپایی و آمریکایی را فریب داده و توجه آن‌ها را از اقدامات کشورهای عضو این ائتلاف منحرف کنند.

هفته گذشته شورای آتلانتیک شمالی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن روسیه را به انجام حملات ترکیبی علیه کشورهای عضو ناتو متهم کرده بود.

 زاخارووا در واکنش به این ادعا گفت: «ائتلاف آتلانتیک شمالی (ناتو) و رهبرانش کاری را می‌کنند که در آن خبره هستند، یعنی اشاعه اطلاعات نادرست و افزایش سطح روس‌هراسی.»

 بر اساس بیانیه‌ای که وزارت خارجه روسیه از زاخارووا منتشر کرده، هدف ناتو و سردمدارانش از این قبیل اقدامات توجیه نظامی‌گری و بودجه‌های نظامی هنگفتی است که اعضای این ائتلاف تصویب کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری