Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت. در جلسه ای با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از مشاوران و کارشناسان و مدیران دو شرکت خودروسازی،‌ راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت گزارشی از ماحصل 4 جلسه برگزار شده کمیته خودرو طی هفته گذشته ارائه و جزئیات پیشنهادهای کارشناسی جمع بندی شده را تشریح کرد.

علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه بر ضرورت تکیه بر توان داخلی برای بومی سازی قطعات، افزایش تولید خودروسازان و حذف تقاضاهای کاذب از بازار خودرو تاکید کرد.

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در ادامه تاکید کرد که اتخاذ هرگونه تصمیمی در زمینه ساماندهی بازار خودرو باید با اجماع نظر دولت،‌ مجلس و همه کارشناسان و متخصصان این حوزه باشد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن راهکارهای پیشنهادی ساماندهی بازار خودرو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه 197 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت توجه و تمرکز بر حفظ جایگاه کشور در المپیاد‌های جهانی، طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و در جلسه ۱۷۴ مورخ 16 خرداد 1402 مقرر شد طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در قالب میز تخصصی شناسایی، جذب و نگهداشت نخبگان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از بررسی طرح پیشنهادی در جلسات متعدد میز تخصصی مربوطه و جلسات کمیسیون علم و آموزش با مشارکت تمامی بازیگران اصلی این حوزه، این جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به بررسی این طرح اختصاص یافت.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی بحث المپیاد‌های دانش‌آموزی در اسناد بالادستی، بررسی المپیاد‌های دانش‌آموزی در پرتو آمار و بررسی آسیب‌شناسی این المپیادها، طرح پیشنهادی در ۲ محور اصلی تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های جدید مطرح شد.

وی افزود: با توجه به استماع نظرات اعضای این جلسه مقرر شد باشگاه دانش پژوهان جوان طبق اساسنامه آن، ظرف مدت ۲ ماه شاخص‌ها و استاندارد‌های مسابقات معتبر دانش‌آموزی در سطح ملی و بین‌المللی را جهت بررسی و تصویب در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل