Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:07:16 GMT

موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۷۹۱۷

موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفتمین جلسه‌ هیأت رئیسه فدراسیون کشتی، ظهر امروز دوشنبه 21 مهر ماه با حضور اعضا در محوطه باز خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید‌ناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، به عنوان عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون کشتی نیز برگزار شد؛ در این جلسه حاج محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، حکم انتصاب موسوی لارگانی را به وی اهداء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواسط شهریور ماه بود که جلسه رئیس فدراسیون کشتی و حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در محل فدراسیون کشتی برگزار شده بود که در آن جلسه مصطفی میرزایی رئیس و اعضای هیأت کشتی استان اصفهان نیز حضور داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی در آن جلسه از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواسته بود که یاری رسان ورزش ایران به ویژه کشتی باشند و عضو هیأت رئیسه فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی نیز گفته بود تلاش خود را خواهم کرد که از ظرفیت‌های فراکسیون کارآفرینان مجلس نیز در کمک به کشتی کشور استفاده شود.

به گزارش فارس، کشتی اصفهان چند سالی است که از دوران خوب خود به دور بوده است و حتی کشتی‌گیر شاخصی که برای لیگ برتر مناسب باشد به تعداد کافی ندارد و به موفقیت خاصی در رده ملی و بین‌المللی دست پیدا نکرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی کشتی اصفهان ورزش اصفهان موسوی لارگانی فدراسیون کشتی مجلس شورای اسلامی عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی موسوی لارگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم