Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیأت اندیشه ورز و کمیسیون امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان شهریار به ریاست منجیری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه هیئت های اندیشه ورز و کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان شهریار به ریاست منجیری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و با حضور یوسفی رئیس اداره امور اجتماعی و نماینده دوایر ذیربط با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در محل فرمانداری شهریار برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات توسط حاضرین، بر ضرورت برنامه ریزی در حوزه های کاهش مصرف سوء مواد مخدر، آموزش مهارتهای زندگی ، تحکیم خانواده ، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک و ملاحظات فردی در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مشارکت های اجتماعی به ویژه نسل جوان از طریق فضای مجازی تاکید گردید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان شهریار شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس