Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برودت هوا در آذربایجان شرقی، مصرف گاز طی چند روز اخیر، روزانه سه میلیون مترمکعب افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: با توجه به برودت ناگهانی هوای استان و کاهش هشت الی 10 درجه دمای هوا طی روزهای گذشته، مصرف گاز سه میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت گاز استان با تمام توان در حفظ، نگهداری و تعمیرات تجهیزات گازرسانی و مانیتورینگ ایستگاه‌های گاز، تلاش کرده و با حمایت الهی، آمادگی لازم برای مواجهه با فصول سرد سال را داریم.

201 روستای لرستان تا پایان امسال گاز رسانی می‌شودگازرسانی به 97 روستای استان یزد تا ابتدای زمستان انجام می‌شودصادرات گاز به پاکستان نیازمند ورود دستگاه‌های دیپلماسی است

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به استمرار جریان گاز طبیعی در استان، تشریح کرد: با آغاز فصول سرد سال، دغدغه‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی افزایش می‌یابد، چراکه به‌دلیل سهل انگاری برخی از مشترکان در بازبینی وسایل گازسوز، تجهیزات و اتصالات مربوطه و همچنین اطمینان از صحّت کارکرد آن‌ها، همواره در این بازه زمانی شاهد افزایش حوادث ناگوار ناشی از عدم مصرف استاندارد و ایمن گاز طبیعی هستیم.

وی تاکید کرد: مشترکان محترم ضمن مدیریت مصرف گاز طبیعی، به منظور حفظ جان خود و عزیزان‌شان، بدون تعلل، کارکرد دستگاه‌های گازسوز و مسیر دودکش‌های متصل به آن‌ها را بررسی کنند.

انتهای پیام/115/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی شرکت گاز مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید الهیاری گفت: این جشنواره یکی از طرح‌های ابتکاری شرکت گاز استان همدان است که سال گذشته در تعدادی از مدارس شهر همدان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره مجلاتی با موضوعات نکات ایمنی گاز و فرهنگ مصرف بهینه انرژی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، تصریح کرد: این مجلات به گونه‌ایی طراحی شد که برای دانش‌آموزان جذاب و در عین حال آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز را به آنان آموزش داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به همکاری خوب معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان همدان برای برگزاری این جشنواره، تأکید کرد: این جشنواره در ۱۰ مدرسه دوره ابتدایی شهر همدان اجرا و مجلات بین پنج هزار دانش‌آموز توزیع شد.

الهیاری تأکید کرد: با توجه به اوج مصرف گاز در ایام زمستان این جشنواره را در بهمن‌ماه برگزار کردیم تا لزوم مصرف ایمن و بهینه آن برای همگان به خصوص جامعه دانش‌آموزی ملموس‌تر باشد.

او گفت: این جشنواره در بازه زمانی یک ماهه با هدایت و راهنمایی مدیران و معلمان دلسوز بین دانش‌آموزان به شکل تکلیف مدرسه اجرا شد.

این مسئول از برگزیده شدن ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این جشنواره خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده با برگزاری جشنواره‌های کامل‌تر و جامعه آماری بالاتر، بتوانیم گام خوبی در راستای فرهنگ‌سازی الگوی مصرف ایمن و بهینه گاز برداریم.

اختتامیه نخستین جشنواره «همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی» پس از سه روز، امروز با تجلیل از تعدادی از مدیران و معلمان نمونه در تالار شهید آوینی به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر