Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به یک قوم یا مذهب اختصاص ندارد و بهتر است کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز به صورت تلفیقی از شیعه و اهل سنت باشند.

آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر این که امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه فراموش شده هستند، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید فراگیر شود و آمران به معروف و ناهیان از منکر باید این دو فریضه را به درستی بشناسند و به جای پرداختن به موارد جزئی به مسائل مهم جامعه بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان بیان داشت: در فضای خانه و خانواده، در مسائل اقتصادی، فرهنگی و روابط اجتماعی ممکن است معروف‌هایی ترک و منکرهایی انجام شود که این موارد باید از سوی افراد آگاه و آشنا و در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز و به صورت تخصصی رصد شود.

وی گفت: فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اختصاص به قوم یا مذاهب خاصی ندارد و بهتر است کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز به صورت تلفیقی از شیعه و اهل سنت باشند که این همکاری خود مصداق یک معروف است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها و در بین ائمه جمعه اهل سنت، افراد برخوردار از شایستگی و کارایی لازم، می‌توانند در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان محور قرار گیرند.

انتهایپیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان سيستان و بلوچستان استانی فرهنگی و هنری امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد