Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:53:09 GMT

تازه ترین دروغ ضدانقلاب/ حججی را حاج قاسم کشت!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۹۲۸

تازه ترین دروغ ضدانقلاب/ حججی را حاج قاسم کشت!

خبرگزاری فارس: همه چیز از مصاحبه وزیر خارجه آمریکا با دانا پرینو مجری شبکه فاکس شروع شد. پس از انتقادات پی‌درپی کلینتون علیه ترامپ، مایک پمپئو در این گفت‌وگو عنوان کرد که به تمام ایمیل‌های هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا و نامزد انتخابات سال ۲۰۱۶ این کشور دسترسی دارد و تا پیش از انتخابات آن را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد اما نگفته چه زمانی و به چه شکلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلینتون در زمان حضور در وزارت خارجه به جای استفاده از سرورهای امن دولتی با استفاده از ایمیل‌های شخصی اقدام به نامه‌نگاری با مشاورین و سایرین می‌کرده. تحقیقات اف‌بی‌آی نشان می‌داد صدها ایمیل از این سِرورهای غیرایمن ارسال شده. برخی اعضای کنگره آمریکا می‌گفتند این اقدام تخطی از قانون است و او باید تقاص پس بدهد. رئیس وقت اف‌بی‌آی در نهایت پس از تحقیقاتش گفت که هیلاری سهل‌انگاری کرده اما کارش جرم نبوده. با این اوصاف در آستانه انتخابات 2016 این مساله دستاویز حمله و انتقادات از سوی ترامپ شد.

 سه روز بعد از این مصاحبه تعدادی کاربر گمنام یا ناشناس توئیتر فارسی با هشتگ #ایمیلهای_هیلاری شروع به توئیت و به اصطلاح خودشان «افشاگری» درباره محتویات این ایمیل‌ها کردند و ادعا کردند دموکرات‌ها با کمک سپاه پاسداران، داعش را ساختند (در حالیکه ترامپ بارها کلینتون و اوباما را متهم به ساخت گروه داعش کرده بود)، سردار سلیمانی دستور سر بریدن شهید حججی را داده، حمله به رژه اهواز کار سپاه بوده و عده‌ای هم پا را فراتر گذاشته و نوشتند آمریکایی‌ها از رهبر انقلاب خواسته‌اند فتوای حرام بودن بمب هسته‌ای را بدهد!

نکته جالب این است که هیچ رسانه آمریکایی خبری در این باره منتشر نکرده. منطقی است که چنین بمب‌های خبری‌ای سرخط خبر بزرگ‌ترین شبکه‌های آمریکایی و رسانه‌های دست راستی این کشور آن هم در کوران رقابت‌های انتخاباتی نشده‌اند؟ فرض را بر این می‌گذاریم که این ایمیل‌ها به خبرنگاران آمریکایی نرسیده و صاف آمده جلوی دست برخی کاربران ایرانی. آیا این ادعاها حقیقت دارند؟ این کاربران گمنام که به صورت سازمان یافته در ساعات اخیر در این باره توئیت کرده‌اند، برای اثبات ادعایشان آدرس یک سایت دولتی آمریکا را داده‌اند. (https://foia.state.gov/search/results.aspx?collection=Clinton_Email)

با ورود به این سایت تمام ایمیل‌هایی که تابحال از کلینتون منتشر شده با تاریخ دقیق نوشتن نامه و بارگذاری آن روی سایت مشخص است. آخرین نامه سال ۲۰۱۹ روی سایت قرار گرفته و مشخص می‌شود چیزی که پمپئو وعده آن را داده تا این لحظه هنوز محقق نشده است.

حالا باز هم فرض را بر این می‌گذاریم که این مدارک روی این سایت هم نیست و تنها و صرفاً به دست برخی کاربران ناشناس ایرانی رسیده. آیا راست می‌گویند؟ کافی است برخی از توئیت‌هایی را که با عکس ایمیل‌ها منتشر شده، صحت سنجی کنیم. یکی از کاربران ایرانی به انگلیسی نوشته: «اوبامای برنده جایزه صلح نوبل از قاسم سلیمانی حمایت کرده تا به بشار اسد در سرکوب مردم سوریه کمک کند و به ایران ۱۵۰ میلیارد دلار رشوه داده». او برای این ادعایش سه ایمیل هم پیوست کرده.

مطالعه دقیق‌تر این نامه‌ها نشان می‌دهد که هیچکدام از این ادعاها در متن ایمیل‌ها نیامده و یکی از آن‌ها حتی مربوط به همکاری اخوان المسلمین با قطر است و اصولاً ارتباطی با ایران ندارد. حتی برخی کاربران دیگر از وی سوال کرده‌اند چرا متن توئیت با ایمیل‌ها همخوانی ندارد؟

فردی دیگر در توئیتی نوشته: «مردم دیگه چند تا مدرک بیشتر می‌خوان؟ #اوبامابایدن‌گیت» و عکس نامه‌ای را هم بعنوان مدرک حرف‌هایش توئیت کرده.

 باز هم مدرکی که هیچ ارتباطی به ادعای مطرح شده ندارد. این بار هم یکی دیگر از کاربران گفته این ایمیل‌ها چه ارتباطی به موضوع مطرح شده دارد؟

از این دست توئیت‌ها در ساعات اخیر بسیار منتشر شده. چیزی که واضح است این است که این بار هم برخی کاربران فیک و ناشناس ضدانقلاب با هشتگ‌سواری سازمان یافته و گسترده روی مطالبی خیالی که وجود خارجی هم ندارند، سعی در القای مطالب سراسر کذب نسبت به ایران و شهیدان مدافع حرم داشتند و باز هم سعی کردند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران تروریست ها داعش آمریکا برخی کاربران ایمیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی به‌تازگی با ترجمه سبحان ثقفی نیا توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

دروغ و ادعای فروش سرزمین فلسطین به یهودیان از مشهورترین و موفق‌ترین دروغ‌ها در طول تاریخ به شمار می‌رود که از طریق تبلیغات رسانه‌ای جهت‌دار و معاند ترویج شد. در این کتاب با اشاره به مراحل مختلف اشغال سرزمین فلسطین، به حیله و نیرنگ صهیونیست‌ها با همکاری انگلیسی‌ها در طول تاریخ پرداخته شده و تلاش شده است که با استناد به شواهد و دلایل موثق که برخی از آنها منابع یهودی و غربی هستند، خواننده از حقیقت دروغ‌هایی که یهودیان علیه مردم فلسطین مطرح کردند تا اشغالگری خود را توجیه کنند، مطلع شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«حقیقت تلخ این است که مشکلات و رنج‌های ملت فلسطین و اتفاقاتی که در آن سرزمین رخ داد، تاریخی است که هیچ‌گاه نوشته نشد؛ اتفاقاتی همچون بیرون کردن مردم فلسطین از خاک خود و آمدن یهودیان از سرتاسر دنیا و گرفتن خانه‌ها، املاک و زمین‌های آنان. مردم فلسطین تا به امروز نیز کلید خانه‌های خود را در دست گرفته و منتظر بازگشت به آن‌ها هستند اما همچنان دروغ و افتراهایی بی‌اساس در رابطه با این تاریخ مطرح می‌شود. اگر تاریخ فلسطین نوشته هم شده باشد به دست یک یهودی نوشته شده است؛ دستی که باور آن این است «اگر می‌خواهی دشمنت را بکشی به سمت او گلوله شلیک نکن بلکه دروغی علیه او بساز».

این‌کتاب در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 6090743 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟