Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ۷۰ درصد بزرگ‌ترین بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی این نیرو به بحث کرونا اختصاص داده شده است، گفت: بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی را در حاشیه بیمارستان «بعثت» می‌توانیم احداث کنیم. امیر سرتیپ سیاوش مشیری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا به رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر تخصیص ظرفیت درمانی نیرو‌های مسلح به بیماران کرونایی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل یک انسجامی اعم از سامانه‌ها و بیمارستان‌ها در اختیار داشته است و با مهارت پزشکانش، با توجه به تهاجماتی که در بحث بیولوژیک افتاده است باید به روز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همین کرونا هم مورد بحث است که آیا خود به خود بوجود آمد یا خدای نکرده این ویروس را ساختنه‌اند؛ بیشتر به ذهن ما اساخت آن می‌آید و در مخیله ما این موضوع بروز می‌کند.

مشیری ادامه داد: یک زمان جنگ با شمشیر، توپ و تفنگ و بمب و موشک بود، الان بحث فرق کرده است، از جنگ نرم و سایبری صحبت می‌کنیم، شاید جنگ نرم را هم پشت سر گذاشته باشیم، شاید الان بحث بیولوژیک باشد.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: اگر ما بااین قضیه برخورد نکنیم عقب می‌مانیم، برای این مطلب هم از جنبه تعهد ایرانی، اسلامی و مأموریت‌مان برای آینده که به ما تکلیف می‌شود، باید در خط مقدم باشیم.

بیمارستان بعثت که قدیمی است و فضای زیادی هم ندارد به بحث کرونا تخصیص داده شده است مشیری افزود: ارتش هم بیمارستان‌های مختلف در تخصص‌های خاص دارد، به طور مثال بیمارستان هاجر که بیشتر بحث مصارف داخلی است ولی من دیدم توجه خوبی داشتند، هر چند  بیمارستان بعثت قدیمی است و فضای زیادی هم ندارد به بحث کرونا تخصیص داده شده است.   وی با اشاره به ظرفیت‌های نیروی هوایی در بحث خدمات به بیماران کرونایی، تصریح کرد: ۷۰ درصد بزرگترین بیمارستان نیروی هوایی ۶۰۰ تخت خوابی به بحث کرونا اختصاص داده شده است، خیلی مطلب خاصی است، سال گذشت بخش «سی سی یو» را داشتیم که حدود ۱۷ - ۱۸تخت داشتند و به ظرفیت آن اضافه شد، بعد دیدم ظرفیت آن بالاتر رفته است و الان بیماران کرونایی اختصاص دادند.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: اگر نگاهی به بیمارستان‌های ارتش بکنید، اطراف بعضی از آن‌ها واقعأ جا ندارد ولی اطراف بیمارستان بعثت فضا‌های بسیار زیادی است که پیش بینی کردند چنانچه لازم باشد، بیمارستان‌های صحرایی را عَلَم کنند.

مشیری اظهار داشت: اگر این بیمارستان‌ها علم شود حقیقتاً آمار حفظ و نگهداری بیماران کرونایی در آنجا بسیار عالی و بالا خواهد بود، اگر لازم شد در اختیار این عزیران قرار بگیرد، این کار را بکنند. این پتانسیل هم از لحاظ عِدّه و عُدّه در بیمارستان بعثت نهاجاست ما بیمارستان به آن معنا نداریم.

مشیری تأکید کرد: با وجود فضای آزاد بسیار زیاد در کنار این بیمارستان، بزرگترین بیمارستان صحرایی را می‌توانند در آنجا نصب کنند، بستگی به مسایل جنبی آن دارد، وقتی بیمارستان صحرایی را نصب می‌کنند، باید آب و سایر تشکیلات را به آن بدهند، می‌توانیم به تعداد بیشتری خدمات دهیم.
دومین بیمارستان نیروی هوایی، بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی بوشهر است
وی ادامه داد: دومین بیمارستان نیروی هوایی، بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی بوشهر است، جای دیگر به صورت بهداری است ولی عناصر ما زیاد است.

مشیری اظهار داشت: با توجه به توان خوب بیمارستان بعثت نهاجا مثل اسکن‌های مختلف، آزمایشگاه مجهز خیلی در بحث کمک به آحاد مردم دارد خیلی می‌توانند در بحث کمک به آحاد مردم موفق باشند.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: بیمارستان‌های صحرایی برای مقاصد این چنینی پیش بینی نشده است، به طور مثال برای خدمات سیل و زلزله و بیشتر برای مأموریت‌های خود ما پیش بینی شده است.   بیشتربخوانید: اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان صحرایی و سیار کرونایی انتهای پیام/ برچسب ها: ارتش کرونا نهاجا بیمارستان سیاوش مشیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش کرونا نهاجا بیمارستان بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی بیمارستان بعثت بیمارستان ها داده شده بحث کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

آنگونه که باشگاه خبرنگاران جوان روایت کرده، وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیروهای مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901293

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است