Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول فرزادفر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت ۳۸۱ میلیارد ریال فلزات گرانبهای قاچاق در استان خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.

وی ارزش کشفیات کالاهای کشف شده در این مدت را هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: پس از فلزات گرانبها، دستگاههای تولید ارز دیجیتال به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال، مواد غذایی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال، منسوجات به ارزش ۵۹ میلیارد ریال، دارو به ارزش ۳۹ میلیارد ریال و لوازم خانگی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال به ترتیب بیشترین کشفیات این گروه را در خراسان رضوی به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین در این مدت پنج هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال کالای مظنون به قاچاق در خراسان رضوی کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۷ درصد افزایش داشته است.  

فرزادفر به سهم دستگاههای نظارتی کاشف کالای قاچاق در خراسان رضوی طی نیمه نخست امسال اشاره و بیان کرد: اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۴۲.۵ درصد، گمرک ۴۱.۵ درصد، سازمان صنعت، معدن و تجارت ۱۲.۴ درصد و مرزبانی خراسان رضوی ۳.۳ درصد سهم در این حوزه داشته‌اند. 

وی افزود: در این مدت هزار و ۵۲۶ فقره پرونده با موضوع قاچاق کالا در اداره تعزیرات حکومتی تشکیل شد که برای هزار و ۳۸۰ فقره رای محکومیت صادر و مجرمان آنها به پرداخت ۲۵۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند. ۲۵۷ فقره پرونده نیز منجر به برائت متهم شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طی نیمه نخست امسال ۹۵.۵ میلیارد ریال کالای ممنوعه قاچاق شامل مشروبات الکلی، آثار مبتذل سمعی و بصری، اموال ناهنجار فرهنگی، آلات قمار و تجهیزات دریافت از ماهواره از انبارها و فروشگاه‌های خرید و فروش کشف شد.

وی این بخش از کشفیات قاچاق را شامل ۱۰۸ هزار و ۶۵۶ بطری مشروبات الکلی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و ۱۳ هزار و ۷۷ قلم انواع تجهیزات دریافت از ماهواره به ارزش ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ارزش این کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد در مشروبات الکلی و ۲۹ درصد در تجهیزات دریافت از ماهواره افزایش داشته است.

فرزادفر افزود: ۷۰ تن کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال نیز در این مدت منهدم، ۳۰ باند قاچاق متلاشی و هزار و ۹۲۹ متهم در این ارتباط دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرحهای پیشگیرانه از قاچاق سوخت، ۴۰ میلیون لیتر نفت گاز از طریق بازارچه‌های مرزی، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، جایگاه سوخت مرزی و جایگاه کنترل سوخت مرزی به خارج از کشور صادر شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد از نظر ارزش افزایش داشته است.

برچسب‌ها مشهد کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشهد کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخبار کنکور مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی