Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شریفی گفت: به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، طرح فلش کارت با عنوان «قهرمان من» در حال طراحی و اجرا است و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

«حجت‌الاسلام سید محمدرضا شریفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم طرح فلش کارت با عنوان «قهرمان من» در حال طراحی و اجرا است و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میعاد اهواز با بیان اینکه در این طراحی از فناوری بارکدخوانی بهره گرفته شده است افزود: این طرح در راستای معرفی شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام و در این طراحی به معرفی شهدای خان طومان سوریه پرداخته می شود؛ این فلش کارت ها ویژه سنین 6 تا 14 سال است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال توسعه این مجموعه تخصصی هستیم تصریح کرد: سعی شده با ورود افراد متخصص در حوزه انیمیشن وارد شویم؛ اکنون بخشی از اعضای این مجموعه در حال تولید و تدوین محتوا هستند، علاوه بر آن نیز یک کارگردان فیلم کوتاه نیز به مجموعه اضافه شده است.

 

حجت‌الاسلام شریفی به سایر فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و یاد آور شد: دوره مداحی ویژه نوجوانان این کانون از ابتدای مهرماه آغاز شده که با استقبال بسیار خوب 40 نفری اعضا همراه بود و امیدواریم با برگزاری اینچنین دوره‌ها زمینه ورود نوجوانان به مداحی فراهم شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: قهرمان من حجت الاسلام شریفی معرفی شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت