Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا دانش روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، از آغاز برداشت محصول چغندر در این استان خبر داد و افزود: با کاهش تحویل زمان چغندر قند، هزینه حمل و نقل کشاورزان نیز کاهش می‌یابد و در وقت کشاورزان برای تحویل محصول صرفه‌جویی می‌شود.
وی با اشاره به تولید و برداشت ۶۰ هزار تن چغندر قند در استان گفت:مطالبات چغندرکاران نیز در کمترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانش، از افزایش حدود۵۰ درصدی تولید محصول چغندر قند در سال جاری خبر داد و افزود: وسعت زیر کشت این محصول از یکهرار هکتار سال گذشته امسال به یکهزار و ۸۰۰ هکتار رسیده است.
معاون بهبود امور گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند از کشاورزان طی سال زراعی جاری خبر داد و گفت: با تصویب شورای اقتصاد در سال جاری چغندر قند از کشاورزان با نرخ تضمینی کیلویی هفت هزار و ۲۴۰ ریال با عیار ۱۶ درصد با احتساب کمک هزینه حمل‌ونقل خریداری خواهد شد، که نسبت به سال گذشته نزدیک ۲ برابر افزایش قیمت خرید دارد.
دانش، شهرستان‌های کیار، شهرکرد و لردگان را بیشترین سطح زیرکشت چغندر قند استان اعلام کرد و گفت: کارخانه قند فرآوری استان در تحویل محصول تولیدی مناطق مختلف استان هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.
به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری با تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول باغی، زراعی، دامی و شیلاتی ۶۶هزار بهره‌بردار در این بخش دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزارت جهاد کشاورزی شهرکرد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چغندر قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت محصول ضدعفونی کننده برای افزایش سلامت دام ها شدند. 

بر اساس این گزارش،  این محصول با پیشگیری از ابتلای دام به انواع بیماری ها، به ارتقای امنیت غذایی در کشور نیز کمک می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی